Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نمایندگان مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های پرخطر پاکدشت همان جاده‌های بین روستایی گذشته بوده که با توجه به افزایش جمعیت باید ارتقا پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، فرهاد بشیری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان اظهارداشت: پاکدشت در شرق استان تهران هم به لحاظ جمعیتی و ظرفیت‌های اقتصادی - اجتماعی حرف اول را در شرق استان تهران می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاکدشت باید خود را برای شکل گیری و ارتقای خود در ابعاد بزرگتر چون مرکز استان آماده کند و باید به این شایستگی و ارتقای ظرفیتی برسد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بزرگترین اشکال در کشور به نام قانون گریزی اشاره کرد و گفت: در کشور کمبود قانون نداریم و برای همه مباحث قانون وجود دارد اما در برخی نقاط کشور مشکل اجرایی دارد و اجرای قانون باعث ارائه خدمات خوب به مردم می‌شود.

بشیری به کمبود آب در پاکدشت برای اراضی کشاورزی اشاره کرد و در ادامه تصریح کرد: آب شوق اقتصادی را برای اراضی خشک کشاورزی تضعیف می‌کند و در این راستا جلسات متعددی در فرمانداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده و از مسئولان میخواهم حقوق کشاورزان را در نظر بگیرند، اما آب به تنهایی نمی‌تواند رشد را ایجاد نماید بلکه آب و راه می‌تواند دست به دست هم باعث رشد و گسترش در حوزه‌های اقتصادی چون صنعت و گلخانه پاکدشت شود.

نبود آب 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی پاکدشت را خشک کردوزیر راه و شهرسازی: اعتبار طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت تامین می‌شود/ تملک 10 کیلومتر از پروژهانشعاب غیرمجاز باغ ویلاها بلای جان آب آشامیدنی پاکدشت/ 30 پرونده تخلف به دادسرا ارجاع شد

وی در ادامه با اشاره به جاده‌های پرخطر شهرستان اضافه کرد: جاده‌های پرخطر امروز پاکدشت همان جاده‌های بین روستایی گذشته بوده که با توجه به افزایش جمعیت باید ارتقا پیدا کند، البته ادارات شهرستان نیز باید پتانسیل‌های خود را در راستای احقاق شعار سال ارتقا دهند و همت بیشتری برای اجرای موارد مدنظر رهبری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات مؤثری اجرا شده بوده که یکی از آنها خط‌کشی محورها است، اظهار کرد: در این راستا، در یک سال گذشته، خط‌کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ امانی این اداره‌کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به تهیه و نصب ۷۰۰ مترمربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی برای تأمین ایمنی عبورومرور جاده‌ای گفت: تهیه و نصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک‌زن و سولار از اقدامات دیگر این اداره‌کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: تهیه، نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان در این بازه زمانی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 748325

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده