Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: پیشرفت و ارتقا شرایط و شاخص‌ها در حوزه ترافیکی وابسته به کار فرهنگی و رسانه‌ای است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌از‌ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت و ارتقا شرایط و شاخص‌ها در هر موضوعی به‌ویژه در حوزه ترافیکی وابسته به کار فرهنگی و رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عنصر پیشران و محرک در موضوعات مختلف استفاده از ابزار رسانه و فرهنگ است.

استاندار کردستان تصریح کرد: نمونه بارز کار رسانه‌ای و استفاده از هنر انیمیشن کمربند ایمنی را به یک ارزش در سطح جامعه تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: از بین رفتن یک نفر از آحاد جامعه می‌تواند میلیارد‌ها تومان هزینه در برداشته باشد و آثار زیادی را در جامعه به همراه داشته باشد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ورود و سرمایه‌گذاری نظام بیمه‌ای کشور در ایمنی راه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بیمه‌ها با سرمایه‌گذاری در این مهم می‌توانند آثار مالی این امر را لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از پیشگیری‌ها به فرهنگ‌سازی اجباری مربوط می‌شود، تاکید کرد: باید ورود جدی برای بررسی به محور ایرانخواه تکاب و محور زاغه شود.

استاندار کردستان یادآور شد: اولین مطالبه ما در سفر رئیس جمهور به استان بحث راه‌های استان است.

تصادف سهمگین آمبولانس بیماربر بیمارستان سروستان 4 کشته و زخمی برجای گذاشتتصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان 2 کشته و 4 مصدوم بر جا گذاشت

سید انور رشیدی، شهردار سنندج نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه جدا از مسائل ترافیکی، مسائل اجتماعی در بروز تصادفات درون شهری بسیار موثر است، اظهار کرد: اگر پیست اتومبیل‌رانی برای تخلیه انرژی جوانان استان راه‌اندازی شود قطعا شاهد کاهش تصادفات در درو شهر سنندج خواهیم بود.

عرفان مرادی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان نیز در این جلسه گفت: کل اعتبار گردنه صلوات‌آباد 14میلیارد تومان بوده و این در حالی است که 45میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم.

وی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار برای استان کردستان بتوانیم نواقص موجود در راه‌های استان را حل کنیم.

انتهای پیام/487/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد