Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر استان مرکزی از سری اجلاسیه های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور شهید گمنام و حضور مردم، خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد، مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب و جمعی از مدیران و فرماندهان برگزار شد.

برپایی نمایشگاه یادگار سنگرسازان بی سنگر و دستاورد‌های علمی جهاد کشاورزی، کلنگ زنی یادمان شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جهادگران پیشکسوت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب سخنران ویژه بود و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه و در تمام عرصه‌ها و میادین دفاع مقدس، توطئه جنگ‌های نیابتی، پرورش گروه‌های تروریستی و ایجاد ناامنی در منطقه شکست‌های پی در پی داشته است.

شکست دشمن با ایثار و رشادت رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت حاصل شد و به دنیا اثبات کرد دوره مدیریت یک قطبی و دو قطبی جهان به اتمام رسیده و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امروز به عنوان قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده است.

شکسته شدن ظاهر پوشالی آمریکا و برهم خوردن معادلات استعماری و استکباری آمریکا در منطقه را از مهمترین دستاورد‌های رشادت مردی رزمندگان اسلام و ایستادگی ملت بزرگ ایران پای آرمان‌های انقلاب است.

آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک هم در حاشیه این مراسم گفت: نقش جهاد در دوران دفاع مقدس نقش شاخص و پیروزی آفرین در میدان نبرد بود و در عصر کنونی هم حفظ و توسعه فرهنگ جهادی در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال، فرهنگ، عمران، آبادانی، علم تبلیغ و تبیین از عوامل مهم پیروزی بر مشکلات خواهد بود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله هم در این مراسم به تشریح اقدامات تبیینی در حوزه معرفی ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به برگزاری دومین سری از اجلاسیه اقشار مختلف در استان گفت: معرفی و تبیین نقش مردم استان در دفاع مقدس از حضور در یگان‌های رزمی تا اقدامات فنی و مهندسی و پشتیبانی جبهه از اهداف برگزاری این اجلاسیه هاست.

در دوران دفاع مقدس ۵ هزار رزمنده جهادگر استان مرکزی در جبهه‌ها دلاورمردی کرده و ۲۵۰ جانباز ۷۶ شهید و ۱۵ آزاده جهادگر به انقلاب تقدیم کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است