Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در جمع مردم و نُخبگان شهرستان دهاقان در سالم سینما آزادی این شهر با اشاره به 

اجرای جراحی اقتصادی در دولت اظهار داشت: دولت سیزدهم همه سرمایه اجتماعی خود را وسط گذاشته چون معتقد است مردم را باید به سمت صلاح و رستگاری رهنمون کرد.

وی تاکید کرد: اگر تصمیم به اجرای جراحی اقتصادی گرفته نمی‌شد مشکلات نیز روز به روز بیشتر و وضعیت جامعه بدتر و پیچیده‌تر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیلی تاکید کرد: مشکلات حل شدنی است و ما بعنوان خادمان مردم در دولت در مسیر حل و فصل آنها تلاش می‌کنیم.
وی گفت: دولت نشان داد همه راه‌ها به غرب ختم نمی‌شود و امروز رابطه اقتصادی ما با همسایگان در بحث اقتصادی ۲ برابر شده است.
وی تاکید کرد: امروز ریل سیاست‌های کشور در حال تغییر است و این کار نیز سختی‌هایی را دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم همچنین گفت: مسائل مرتبط با مشکلات ایثارگران بخصوص بیمه آنها باید حل شود و این زیبنده جایگاه این عزیزان و خانوارهای آنها نیست.

وی همچنین از صدور دستور برای مستقل شدن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از شهرضا خبر داد و اظهار داشت: مستقل شدن اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان خواسته بحق مردم، هنرمندان و فعالان رسانه این خطه است که باید زودتر از این محقق می‌شد.

به گفته اسماعیلی، احداث مجتمع فرهنگی و هنری دهاقان نیز در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرار خواهد گرفت.
وی همچنین تصریح کرد: هر وزیری که در شهرستان‌ها حاضر می‌شود نماینده رییس جمهور است و مشکلات مردم را رصد و پیگیری می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان خاطرنشان کرد: امروز در دهاقان و شهرضا با مشکلاتی روبه‌رو شدیم که پیش بینی نشده بود و نیازمند تامین اعتبار است.

امام جمعه دهاقان نیز در این دیدار، وفور نامه‌های مردمی در سفرهای استانی را نشان از دغدغه‌ها و مشکلات مردم دانست و ابراز امیدواری کرد که دولت به همه آنها پاسخ دهد.
حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان مشکلات زیادی از نظر نیروی انسانی و اعتبارات دارد.
وی در ادامه به خشکی ۵۰ درصد از قنات‌ها در منطقه اشاره کرد و افزود: آب‌ها و رودخانه‌هایی در منطقه خودمان وجود دارد که باید آب آنها را مهار و از آنها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام رضوانی گفت: کانون‌های مساجد نیاز به توجه بیشتر دارند، آن هم در شرایطی که دشمن بدنبال تهاجم فرهنگی است.
وی ادامه داد: دولت باید به بخش بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهاقان و تامین نیروی تخصصی برای آن توجه کند.
نماینده مردم شهرستان‌های دهاقان و شهرضا نیز خاطرنشان کرد: کم آبی مشکلی است که همواره در این سال‌ها وجود داشته و مشکلات متعددی ایجاد کرده است.
سُمیه محمودی افزود: بیمارستان دهاقان با کمک خیران راه اندازی شده است و تجهیزات خوبی دارد اما پزشک و نیروی متخصص ندارد.
وی تصریح کرد: حق بیمه تامین اجتماعی، یکی است اما خدمات اینجا با اصفهان و تهران یکی نیست.
محمودی تاکید کرد: دولت سیزدهم، دولت عدالت محور است و حق مردم است که درمانگاه تامین اجتماعی داشته باشند و از خدمات آن بهره ببرند.
نماینده مردم دهاقان در خانه ملت اظهار داشت: دهاقان نیاز به زیرساخت برای کار و اجرای طرح های کاربردی کشاورزی و صنعتی دارد.

حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا، حضور در شهرک صنعتی دهاقان ، بازدید از محل احداث مجموعه ساخت تجهیزات و سازه‌های گلخانه‌ای، بازدید از گلخانه هیدروپونیک در روستای همگین، دیدار مردمی و بازدید از پروژه احداث کارخانه نسوز جمبزه و شرکت تعاونی فولاد فرم سپاهان جزو دیگر برنامه‌ های کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان دهاقان بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند. 

در سفر رییس جمهور به اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت، وی را همراهی می‌کنند و بعنوان نماینده تام‌الاختیار ایشان، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری‌های مُبتلابه همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری می‌کوشند.

برای سفر یکروزه رییس جمهور، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

شهرستان دهاقان در ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها سمیه محمودی وزیر ارشاد سفر استانی دهاقان پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمیه محمودی وزیر ارشاد سفر استانی سمیه محمودی وزیر ارشاد سفر استانی دهاقان فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی، گفت: در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام ترجیحی باید به کارگران، مستخدمان و مدیران شرکت‌هایی که در لیست واگذاری قرار می‌گیرند، تخصیص پیدا کند.

وی افزود: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و به نام کارگران منتقل شد

واگذاری ۳۰۵ میلیارد سهام از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تأمین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه گذاری و بهبود درآمد خانوار، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۴ هزار سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳ هزار و ۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان افزود: در همین زمینه، مطابق مقررات واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط به مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در ادامه اشاره کرد: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران، قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار کند. کلیات این پیشنهاد به تصویب هیئت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی در پایان گفت: به موجب تصمیم دیگر هیأت واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی، قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

‌ کد خبر 6097419

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی