Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با اشاره به این که اولویت مهم امروز ما رسیدگی به مناطق محروم است، اظهار داشت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی وجود شبکه های بهداشت است. حتی در روستاهایی که جاده نیست خانه بهداشت وجود دارد. من در کل وزارت بهداشت به بهورزها بیشتر از همه افتخار می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بهرام عین اللهی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان فریدونشهر گفت: اگر در کشور ما رهبری حضرت امام و رهبر معظم انقلاب نبود این قدرت را نداشتیم، پس باید قدر رهبری را بدانیم و به حرف های ایشان به عنوان یک اصل مهم دل و جان بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در ماجرای کرونا هیج فرقی بین ما و سایر کشورها از موضوع انتشار ویروس نبود، در این وضعیت از نظر امکانات در دنیا امکانات آمریکا و انگلیس و چنین کشورهایی بیشتر بود ولی چه اتفاقی افتاد که ما در کرونا به صفر رسیدیم ولی آن ها نه؛ اینجاست که دومین مولفه قدرت یعنی مردم مطرح می شود.

نماینده رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم در ماجرای کرونا هم به حرف رهبری گوش دادند و هم وارد صحنه شدند.

وی ادامه داد: در دولت حضرت آیت الله رئیسی مقدار زیادی واکسن را تهیه کردیم مردم وارد صحنه شدند.

عین اللهی افزود: وزارت بهداشت اگر می خواست به تنهایی واکسیناسیون انجام دهد شاید سال ها طول می کشید ولی مردم به صحنه آمدند و همه مراکز تبدیل به محل واکسیناسیون شد و از متوسط جهانی بسیار بالاتر رفتیم.

وی ادامه داد: کجای دنیا مایحتاج افراد مریض را تحریم می کنند ولی آمریکا این کار را کردند.

عین اللهی گفت: ما زمانی به طور روزانه ۷۰۰ فوتی داشتیم ولی ما را تحریم کردند؛ ما هم روی پای خودمان ایستادیم و شش مرکز تولید واکسن راه افتاد و همه به میدان آمدند.

وزیر بهداشت در شورای اداری فریدونشهر بیان کرد: عشایر قهرمانان کشور هستند و واقعا دست آن ها را می بوسیم. بنده در دوران جوانی در جهاد کار می کردم و اوقات بسیاری را بین عشایر بودم و آن ها را به خوبی می شناسم.

وی با اشاره به این که اولویت مهم امروز ما رسیدگی به مناطق محروم است، اظهار داشت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی وجود شبکه های بهداشت است. حتی در روستاهایی که جاده نیست خانه بهداشت وجود دارد. من در کل وزارت بهداشت به بهورزها بیشتر از همه افتخار می کنم.

وزیر بهداشت در پایان این خبر را داد که امسال ۲۰ درصد از ظرفیت آموزش پزشکی به مناطق محروم اختصاص پیدا کرد.

فرماندار فریدونشهر هم در این جلسه گفت: یکی از مشکلات بسیار بزرگ کشور بیماری کرونا بود که به لطف خدا و حضور و تدابیر آیت الله رئیسی این مشکل تا جایی مرتفع شد که ما شاهد روزانه ۰ تا ۱ فوتی هم هستیم.

محمدجواد صفا خطاب به وزیر بهداشت بیان داشت: نخستین چیزی که من در بدو ورود به شهرستان احساس کردم این است که مردم احساس ناعدالتی اجتماعی می کنند. مردم می گویند چرا با وجود این که سهم آب شرب هم استانی های عزیز را تامین می کنیم و وظیفه خودمان هم می دانیم، این همین منابع محروم هستیم و عوارض آلایندگی به شهر تعلق نمی گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات مردم این است که می گویند چرا بر سر چشمه و تشنه؟ با وجود این که شغل اکثر مردم دامپروری و کشاورزی است، آب منطقه ای تخصیص آب نمی دهد و عملا این دو شغل هیچ توسعه ای ندارند و برای همین مشکلات همین رشد جمعیتی منفی را شاهد هستیم.

همچنین از سمت فرماندار فریدونشهر تصاویر و فیلم هایی از وضعیت صعب العبور بودن برخی روستاها به رؤیت نماینده رئیس جمهور رسید.

صفا در پایان گفت: این دولت راستگوست و وعده فقط داده نمی شود و انشالله طعم حقیقی دولت اسلامی و انقلابی را مردم حس می‌کنند.

امام جمعه فریدونشهر هم در شورای اداری ضمن خیرمقدم به وزیر بهداشت گفت: این شهرستان محروم است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی بیان داشت: نصب کنتور بر چاه های کشاورزی یعنی تیشه به ریشه کشاورزی زدن؛ محدود کردن آب با حفر تونل و همینطور قطع ۵ ساعته برق بسیار اقدامات غلطی است که باید جلوی آن ها گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق محروم وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز