Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:16:26 GMT

بستری ۵ بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۲۵۲۳

بستری ۵ بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا‌ شهرستان‌های بن، بروجن، شهرکرد، کیار، اردل، سامان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد و شهرستان‌های فارسان و لردگان در وضعیت آبی هستند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست هیچ‌یک از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام نشد و از بین بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان نتیجه تست ۲ نفر مثبت قطعی اعلام  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند. 

درخشان با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست، تصریح کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک‌هزار و ۸۴۹ نفر است. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آمار شهرکرد بستری بیمار مشکوک مثبت قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری