Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به وضعیت و زمان پرداخت مطالبات آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: باید فضایی را فراهم کنیم که آموزش‌دهندگان بتوانند دریافتی ماهانه داشته باشند.

علیرضا عبدی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در این باره اظهار کرد: متاسفانه به آموزش‌دهندگان بدهکار هستیم. به تدریج در حال پرداخت مطالبات هستیم که میزانش برای افراد و استان‌های مختلف، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۹۹ اندکی بدهی داریم که به قوت خود باقی است و از سال ۱۴۰۰ هم هنوز مبالغی را پرداخت نکرده‌ایم؛ زیرا سال تمام نشده و فعالیت ما هنوز ادامه دارد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق آموزش دهندگان مورد گلایه ما هم هست و باید فضایی را فراهم کنیم که آموزش‌دهندگان ما بتوانند ماهانه حقوق خود را دریافت کنند گفت: هنوز نتوانستیم این موضوع را حل کرده و به سرانجام برسانیم. این در حالی است که بر اساس قانون بودجه  و طبق بند الف تبصره ۱۲، تمام پرداخت‌های مشابه حقوق و دستمزد مانند حق‌التدریس، حق‌الزحمه، ساعتی و ... نیز باید به صورت ماهانه پرداخت شود.

عبدی افزود: این بند قانون مشمول آموزش دهندگان ما نشده و برای این گروه لحاظ نشده است.

به گفته وی، میانگین باسوادی در کشور در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، ۹۷.۱ درصد است و آمار بیسوادان در کشور به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نهضت سوادآموزی ، بی سوادی ، مطالبات معوق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی بی سوادی مطالبات معوق نهضت سوادآموزی آموزش دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان