Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:24:32 GMT

افتخاری بزرگ برای کاپیتان لژیونر تیم ملی فوتسال!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۰۴۲

افتخاری بزرگ برای کاپیتان لژیونر تیم ملی فوتسال!

در بسته خبری این هقته ورزش جهان، خبرهای جالبی به چشم می‌خورد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق هفته‌های گذشته، مهم‌ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته‌ای که گذشت، به شرح زیر است.

* کمیته المپیک اندونزی و اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) با بررسی و ارزیابی چندین شهر میزبان احتمالی این کشور، بالی را به عنوان بازی‌های ساحلی جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره بازی‌های ساحلی جهانی قرار است بین روزهای پنج تا دوازده آگوست برگزار شود.مجمع عمومی اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک نیز از سیزده تا پانزده اوت در بالی برگزار خواهد شد.

* اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از بررسی شرایط، سوابق و برنامه‌های ۱۰ گزینه مورد نظر به منظور هدایت تیم ملی جوانان عبدالصمد مرفاوی سرمربی اسبق باشگاه‌های استقلال، پیکان و صبای قم را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب کردند. بر این اساس انتخاب مرفاوی با تأیید کمیته فنی می‌بایست به تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز برسد.

* حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مذاکره با مدیران باشگاه تصمیم گرفت که قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کند. این درحالی است که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش چند روز پیش قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس منعقد کرد.

* حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان با نمایش خوبی که از خود در رقابت‌های لیگ پرتغال نشان داده موفق شد در جمع بازیکنان برتر لیگ این کشور قرار بگیرد.

* به گزارش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پایان مسابقات جهانی پاورلیفتینگ کلاسیک ۲۰۲۲ به میزبانی شهر سان سیتی آفریقای جنوبی، تیم ملی ایران توانست با حضور ۵ ورزشکار در رده هشتم جدول قرار گیرد.

* رحیم قهرمانی توانست رکورد دوی یک مایل دویدن با طناب را بشکند. این رکورد در سال ۲۰۱۵ توسط یک ورزشکار هلندی زده شد و تاکنون چند نفر اقدام به زدن این رکورد کرده بودند که موفق نشدند. رکورد قبلی یک مایل دویدن با طناب شش دقیقه و هشت ثانیه بود که قهرمانی با زمان ۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه این رکورد را به نام ایران ثبت کرد.

* با حکم علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، سعید علی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.

* مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی خداحافظی کرد.

*با وجود کم شدن قدرت ویروس کرونا در جهان، فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) تأیید کرد که مسابقات امسال آزاد آمریکا به دلیل مشکلات سازمانی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ لغو شده است. مسابقات اوپن آمریکا از سری مسابقات تور جهانی BWF برای چهار تا نهم اکتبر برنامه ریزی شده بود، اما مکان برگزاری مشخص نشده بود.

* تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران موفق شد ازبکستان را شکست دهد و در جایگاه هفتم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد.

* در چارچوب دیدار پلی‌آف صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و پرو در ورزشگاه احمد بن علی الریان قطر به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار به سود استرالیایی‌ها به پایان رسید تا آن‌ها به ششمین نماینده قاره آسیا در جام جهانی حضور یابند. استرالیا برای ششمین بار موفق به حضور در جام جهانی شد. استرالیا در گروه D باید به مصاف تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس برود.

* تیم ملی جودو ایران جهت حضور در مسابقات چند جانبه روسیه روز بیست و چهارم خرداد راهی روسیه شد. این مسابقات در شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. همچنین به گفته مسئولان فدراسیون جودوی روسیه مسابقات چند جانبه این کشور از بیست و هفتم خرداد با حضور تیم‌های ملی روسیه، صربستان و ایران برگزار خواهد شد.

* هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از شانزدهم تا بیست و سوم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود. پیشتر کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی این رقابت‌ها را به چین‌تایپه داده بود که این کشور پس از مدتی انصراف داد و تایلند به عنوان میزبان جدید معرفی شد. بدین ترتیب هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور ۱۲ تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

* طبق اعلام رسانه‌های روسی، سردار آزمون مهاجم سابق تیم زنیت به پرداخت ۷۰۰ هزار یورو محکوم شده است. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: دادگاه با احراز حق پدری و وصول نفقه به میزان یک چهارم درآمد، به ادعای شاکی رسیدگی کرد. آزمون از سال گذشته درگیر یک پرونده قضائی در روسیه شده است و ۳۰ روز فرصت دارد برای این رأی درخواست تجدیدنظر بدهد.

* با دعوت اتحادیه تکواندوی آسیا ۳ داور بین المللی ایرانی در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی و هفتمین دوره مسابقات در بخش پومسه به میزبانی شهر چانچئون کره جنوبی در ۲ بخش پومسه و کیوروگی قضاوت خواهند کرد.

* اولین نشست هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد و غلامرضا پارسا، مریم صادقی، کتایون طبسی، سودابه صادقی، اسماعیل عبادی، سکینه قاسم‌پور و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان احکام خود را از شعبانی‌بهار دریافت کردند. اکبر فریدفتحی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد.

* طبق قرارداد جدید میان استرالیا و مسئولان مسابقات اتومبلیرانی فرمول یک جهان، مسابقه جایزه بزرگ استرالیا تا سال ۲۰۳۵ در ملبورن ادامه خواهد داشت.

* تاماش آیان، رئیس سابق فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) با حکم دادگاه داوری ورزش (CAS) به دلیل اخلال در امور ضد دوپینگ از هرگونه فعالیت در این رشته مادام العمر محروم شد.

* کشورهای متقاضی میزبانی جام‌های جهانی هاکی می‌توانستند برای میزبانی مسابقات مردان، زنان یا هر دو رقابت به طور همزمان، درخواست بدهند. آفریقای جنوبی به تنهایی و بلژیک و هلند به طور مشترک برای برگزاری هر دو رویداد به طور همزمان نامزد شده اند.

کد خبر 582323

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتسال حسین طیبی بسته خبری ورزشی بسته خبری ورزش والیبال فوتبال فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج