Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، یعقوبعلی نظری صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در اولین برنامه در سفرش به کاشمر از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی، مشکلات و کمبودهای پیشروی این پروژه قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی در این محور بیان کرد: اگرچه تاکنون روند پیشرفت فیزیکی قابل قبول نیست، اما تلاش می کنیم با متمرکز کردن منابع و برنامه زمان بندی بتوانیم قطعه دوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر را به طول ٢٠ کیلومتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت پیگیری از ناحیه فرماندار و نماینده مردم کاشمر و نیز اداره کل راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار و رفع مشکلات احتمالی در مسیر پروژه تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم با پیگیری قطعات بعدی پروژه در ادامه کار بتوانیم تمامی ١١٠ کیلومتر سه راهی شادمهر تا انابد را تا پایان سال ١۴٠٣ تکمیل کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه بر اساس هدف گذاری قبلی با پیش بینی منابعی که در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اجرای این پروژه سرعت گرفته است، گفت: تلاش می کنیم بر اساس برنامه زمانبندی ۵ کیلومتر در ساعت، قطعه دوم تا پایان مرداد و ۵ کیلومتر دوم تا پایان آبان امسال و ١٠ کیلومتر بعد نیز در خرداد و شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.

عباس یوسف زاده اذعان کرد: مناقصه قطعه سوم این جاده در ٢٠ کیلومتر منتهی به سه راهی شادمهر انجام شده و به زودی با مشخص شدن پیمانکار شاهد آغاز عملیات این قسمت از جاده خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بر اساس زمانبندی در صورت جذب به موقع منابع و اعتبارات قطعه سوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر در مدت زمان حداکثر ٣٠ ماهه احداث می شود.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در ادامه حضورش در کاشمر با حضور در زیارتگاه بزرگمرد عرصه دین و سیاست شهید آیت الله سید حسن مدرس به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای مدفون شده در این مجموعه با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

دیدار با فعالان اقتصادی، نشست با فعالان فرهنگی، دیدار با خانواده شهید، حضور در نمازجمعه کاشمر، میزخدمت، بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل و نهضت ملی مسکن از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در سفر به دومین شهر زیارتی خراسان رضوی است.

انتهای پیام/٧٠٠۴٢

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری استاندار کاشمر خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی سه راهی شادمهر جاده کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه صدوهجدهمین شنبه امید و افتخار درباره آخرین وضع تقاطع شهید تندگویان گفت: طرح بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد و اخیرا نیز با مشکل مسیر فاضلاب مواجه شدیم که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

هادی حق‌بین افزود: ظرف دو هفته آینده زیرگذر طرح تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودرو‌ها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مرداد کل طرح تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از طرح شهید بروجردی، گفت: مرحله دوم طرح شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضان ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضان رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.

آقای حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم این طرح تا سال آینده تحویل شهروندان شود.

وی همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری گفت: مرحله اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود و برای احداث مرحله دوم با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در اینباره به شهرداری داده نشده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس