Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صدرالله بابلی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سرپل ذهاب در مجموع ۱۰۹ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف نیمه کاره و یا در حال اجرا داریم.  ‌

وی اظهار داشت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی، زلزله و سفر رهبر معظم انقلاب برای این پروژه ها مصوب شد که تاکنون حدود ۵۰ درصد از مبلغ مصوب تخصیص یافته و عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها شروع شده و پیشرفت قابل توجهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب با تاکید بر تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها با اعتبار اختصاص داده شده خواستار نظارت کامل میان دستگاه‌های اجرایی و مدیران بر اجرای پروژه ها شد.

وی گفت: یکی از مشکلات شهرستان سرپل‌ذهاب این است که بعد از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ بسیاری از ساختمان‌های اداری شهر متاسفانه تخریب شدند و اعتباری برای بازسازی آنها در نظر گرفته نشده و در این میان پیشنهاداتی به استانداری داده شده و قرار است در مصوبات سفر رییس جمهور به کرمانشاه اعتبار لازم برای این طرح ها لحاظ شود.

وی گفت: با اختصاص اعتبار برای این طرح ها شاهد بازسازی و احداث ساختمان‌های تخریبی در شهرستان سرپل ذهاب خواهیم بود تا دستگاه‌های اجرایی نیز بتوانند اقدام های خوبی را در این ساختمانهایی که به بهره‌برداری خواهد رسید، ارایه دهند.

سرپل ذهاب در غرب‌ کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب طرح های عمرانی پروژه ساختمانی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب طرح های عمرانی پروژه ساختمانی سرپل ذهاب طرح های عمرانی پروژه ساختمانی اعتبارات سرپل ذهاب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌‌ای که تاکنون به همت دولت سیزدهم در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

استاندار همدان افزود: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم، بیان کرد: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌‌های اجرایی ایجاد شده است، عنوان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، ادامه داد: در کنار تحقق شعار “جهش‌ تولید با مشارکت مردم” جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری افزوده شده و در مجموع به ۲۸ شهر رسیده است، از همین رو فرمانداران و شهرداران تشویق‌های نوزده‌گانه را تبلیغ و تبیین کنند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه