Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در متن نامه فعالان خانه‌های خلاق و نوآوری به رهبری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در جمهوری اسلامی ایران، هر کجا که کار می‌کنید، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید همه‌ی کار‌ها به شما متوجه می‌شود. بایستی با این روحیه کار و تلاش کرد. در این صورت خداوند متعال به کارتان برکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی))

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بیانات حکیمانه حضرتعالی در سخنرانی نوروزی امسال خطاب به مسولین و ملت ایران در ترسیم نقشه راه رشد و اصلاح امور اقتصادی، فصل الخطابی برای تصمیم سازان اکوسیستم صنایع خلاق و اقتصاد دانش بنیان کشور است. همچنین دستور معظم له در پاسخ به نامه معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای درخواست همسو شدن قوای سه گانه و نهاد‌های حاکمیت برای «توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق» در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و لطف محبت حضرتعالی در هامش این نامه «به مسئولان ذیربط در این باره تأکید شود» مایه دلگرمی و امید آفرینی فرزندان حضرتعالی، در خط مقدم فناوری نوآوری و صنایع خلاق ایران گردید.

در پاسخ به عنایت ویژه معظم له به توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی، به استحضار می‌رساند «خانه‌های خلاق و نوآوری ایران» به عنوان بستر توسعه و ارائه خدمات به فعالان صنایع خلاق و فرهنگی، آمادگی خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم.

ایران اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم ملموس اقتصادی، اجتماعی و ناملموس فرهنگی و ارزشی، شایسته جایگاه بزرگتری از بازار ۲۷۰۰ میلیارد دلاری صنایع خلاق جهان می‌باشد. علاوه بر این، خانه‌های خلاق و نوآوری کشور در کنار ۱۶۰۰ شرکت خلاق در پرتو بصیرت مقام معظم رهبری می‌توانند بر ادبیات نوین اقتصاد خلاق در ابعاد ملی و بین المللی موثر بوده و در بستر تعامل با کشور‌های جهان اسلام و محور مقاومت، نهاد‌های مالی و صنعتی ارزشمند وپایداری باشند و به عنوان درگاه کشف استعداد جوانان نخبه و خلاق و زیرساخت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و خلاق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش صد در صدی ظرفیت‌های فعلی دانش بنیان کشور در سال ۱۴۰۱، را عملی نمایند.

در پایان ضمن سپاسگزاری از توجه ویژه حضرتعالی به موضوع صنایع و شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی به عنوان پیشران توسعه و اقتصاد دانش بنیان، استدعا داریم ما را از رهنمود‌های مستمر خود در مسیر توسعه بهره‌مند فرمائید.

اعتقاد داریم امروز نیاز ما به باهم بودن از همیشه بیشتر است، به فضل پروردگار و با هدایت معظم له از این پیچ حساس تاریخی عبور خواهیم کرد، زیرا هر چند «منابع محدود، اما خلاقیت نامحدود» و آینده روشن است؛ و من الله توفیق

خانه‌های خلاق و نوآوری ایران اسلامی

۲۵/۳/۱۴۰۱»

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خانه های خلاق و نوآوری آیت الله خامنه ای خانه های خلاق و نوآوری مقام معظم رهبری صنایع خلاق دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور