Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ترای‌اتلون (سه‌گانه) به عملکرد ضعیف ورزشکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی اسپرینت آسیا واکنش نشان داد.

مهدی گودرزی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست درباره عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی ترای‌اتلون اسپرینت آسیا اظهار داشت: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود. وقتی در چنین مسابقه‌ای، ۲۰ نفر در چهار دقیقه از خط پایان رد می‌شوند، نشان دهنده بالا بودن سطح مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاده، به همین دلیل ورزشکاران برجسته‌ای در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: پیش از این برای دعوت ورزشکاران محدودیت وجود داشت اما کشور میزبان کار خوبی انجام نداد. آن‌ها می‌خواستند تا تعداد شرکت کنندگان را به ۷۰ نفر برسانند. از کشورهایی چون ژاپن و هنگ‌کنگ ورزشکاران بیشتری آمده بودند. سطح مسابقات براساس صدم‌ ثانیه‌ جابه‌جا می‌شد.

رئیس فدراسیون ترای‌اتلون درباره عملکرد ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: علی رضوانی زمانی از آب درآمد که با نفر اول تنها ۳۰ ثانیه فاصله داشت. در رشته ما همه‌چیز بستگی به این دارد که ورزشکاران در دسته اول قرار بگیرند یا نه. قهرمان قبلی آسیا از قزاقستان بود که مانند رضوانی در دسته دوم از آب در آمد. هر ۲ ورزشکار تلاش کردند تا به دسته اول برسند و این امر سبب شد تا توان خود را از دست بدهند و به آن دسته نرسند. در نهایت رضوانی در رده ۳۴ آسیا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امین سقایی نیز در دسته سه آسیا قرار گرفت که رقابت خاصی با دسته ۲ داشت و توانست مسابقه خوبی بدهد و در رده نوزدهم آسیا قرار بگیرد. در این رشته ورزشکاران باید در دسته اول باشند تا بتوانند به مدال برسند. ما در مسابقات اسپرینت قهرمانی آسیا قرقیزستان در دسته اول بودیم که در رده ششم آسیا قرار گرفتیم. ۹ ماه است که روی شنای ورزشکاران کار می‌کنیم و باید برای کسب سکو در دسته نخست باشیم. اگر در مسابقات بعدی جبران کنیم، جایگاه ما بهتر خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: تجهیزات در کسب مدال بی‌تاثیر نیست. در این یکسال از اداره کل استان درخواست دوچرخه برای رضوانی دادیم اما با توجه به قولی که به ما دادند، این دوچرخه به دست ورزشکار نرسید. این مسائل رویدادهای مختلف را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: رضوانی باید اوایل مرداد ماه به مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام شود. همچنین اقدامات لازم را برای ویزای چهار ورزشکار دواتلون (دوگانه) زن و مرد جهت حضور در بازی‌های جهانی آمریکا در حال انجام است. همچنین مسابقات قهرمانی استاندارد دواتلون کشور را به‌زودی برگزار می‌کنیم.

دومین دوره مسابقات قهرمانی ‌ترای‌اتلون اسپرینت آسیا در سال ٢٠٢٢ با شرکت ۵۱ ورزشکار نخبه آقا در شهر سجونگ کره جنوبی در تاریخ سوم ژوئن مصادف با ١٤ خردادماه جاری برگزار شد و در نهایت سه ژاپنی رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. امین سقائی با ثبت زمان ۵۶ دقیقه و ١ ثانیه در جایگاه ١٩ نخبگان آسیا، علی رضوانی با زمان ٥٧ دقیقه و ٣٧ ثانیه در مکان ٣٤ و سید پارسا محجوب با زمان ١ ساعت و ١ دقیقه و ٤٩ ثانیه در رده ٤٤ قرار گرفتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مسابقات قهرمانی آسیا ، مهدی گودرزی ، فدراسیون سه گانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا مهدی گودرزی فدراسیون سه گانه مسابقات قهرمانی قهرمانی آسیا ترای اتلون آسیا قرار دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه یافت و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال