Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:36:01 GMT

پس از ۲۴ ساعت مردم بجستان دوباره بی آب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۷۱۱

پس از ۲۴ ساعت مردم بجستان دوباره بی آب شدند

گروه استان‌ها-هنوز ۲۴ ساعت از رفع مشکل بی آبی شهر بجستان نمی‌گذرد که دوباره مردم این شهر با بی آبی روبه‌رو شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجستان،هنوز 24 ساعت از رفع مشکل بی آبی شهر بجستان نمی‌گذرد که دوباره مردم این شهر با بی آبی روبه‌رو شدند.مشکل آب در این شهر باید بصورت اصولی رفع گردد و تجربه نشان داده این اقدامات بصورت مسکن عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان بجستانی در همین راستا می‌گوید: امروز دمای هوا در بجستان به بالای 38 درجه هم رسیده و در این وضعیت هیچ چیزی برای سرمایش نداریم و بچه‌های کوچک در این هوا گرما می‌خورد و اکثرا گرما زده شده اند.

وی ادامه می‌دهد: با تانکر آب‌رسانی می‌کنند اما با یک سطل آب چند ساعت می‌توان زندگی کرد.

مرد جوانی که در حال آب گرفتن از تانکر است نیز به خبرنگار تسنیم می‌گوید: هنوز که تابستان شروع نشده و فقط کمی هوا گرم شده این وضعیت ما است وای بحال روزهای اوج مصرف آب در کشور و گرمای هوای در ماه‌های پیش روی تابستان واقعا نمی‌دانیم چطور با یک سطل آب در روز زندگی کنیم.

انتقاد مردم از قطعی 20 ساعته آب در بجستان؛‌ مشکل برطرف شدپهنه‌های معدنی "گناباد" و "بجستان" تعیین تکلیف می‌شود/ شورای معادن استان‌ها اختیار بیشتری لازم دارندآیت‌الله رئیسی: دولت و وزارت نیرو به دنبال راه‌های برون رفت از معضل آب است

وی ادامه می‌دهد: مشکل آب در بجستان باید با تدبیر بیشتری حل شود و این کارها فقط برای رفع مشکل کوتاه مدت جواب می‌دهد.

اکبرنیا، مدیر آب و فاضلاب شهرستان بجستان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: متاسفانه خط انتقال آب در این شهر قدیمی است و با بالا رفن فشار آب دچار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: خط انتقال آب بار دیگر دچار ترکیدگی شده که آب وارد مخزن نمی‌شود و سبب بی آبی و قطع مجدد آب منازل شده است.

جواد خدایی، معاون هماهنگی و عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز در تماسی با فرماندار بجستان عنوان کرد: برای رفع مشکل بی آبی در شهرستان بجستان، دو چاه در هر نقطه که نیاز باشد احداث می‌شود.

وی ادامه داد: مدیرعامل آبفای خراسان رضوی به بجستان اعزام شده و هرچه امکانات لازم شد به بجستان منتقل می‌کنیم.

سید ابراهیم علوی، مدیر آبفای خراسان رضوی نیز در سفر به بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: خط انتقال آب به شهر بجستان 33 کیلومتر با فشار 24 اتمسفر می‌باشد.خط انتقال آب این شهر قدیمی و فرسوده است که با گرمای هوا فشار اضافه سبب ترکیدگی در این خط لوله می‌شود.

مدیر آبفای خراسان رضوی درباره برنامه‌های این سازمان برای رفع مشکل آب بجستان بیان کرد:در حال حاضر احداث مخزن جدید ذخیره شهر بجستانباید انجام شود که میزان ذخیره سازی و تاب آوری را افزایش می‌دهد.

علوی ادامه داد: احداث یک ایستگاه پمپاژ در بین راه که میزان فشار را بتوانیم کاهش دهیم از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به کیفی سازی آب شهر بجستان از طریق آب شیرین کن از دیگر برنامه‌ها است و برای احداث منبع و آب شیرین کن پیمانکار مشخص شده و بزودی اجرایی می‌شود.

مدیر ابفای خراسان رضوی تصریح کرد: اجرای این دو پروژه تا انتهای سال اجرایی می‌شود که مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای آن 50 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خط انتقال آب خراسان رضوی شهر بجستان رفع مشکل بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران