Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایران تاریخ پیشنهادی خود برای جدال با اسپانیا را به این کشور اعلام کرده است

شهاب‌ الدین سفال‌ منش از آخرین وضعیت تدارکاتی تیم ملی فوتسال می گوید.

به گزارش طرفداری، شهاب‌ الدین سفال‌منش درباره احتمال لغو دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین، به تسنیم گفت:

همه هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌ها برای این مسابقه صورت گرفته است و کادر فنی و فدراسیون فوتبال، مراتب اداری کار را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال منتظر دولت آرژانتین و دریافت نامه رسمی حضورمان در سفارت این کشور برای صدور ویزا هستیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه موضوع فوق خارج از اختیارات فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد:

باید در انتظار طی شدن روند اداری باشیم. تعاملات میان مربیان ایران و آرژانتین برقرار است و منتظریم اخبار خوشی به ما برسد تا دو بازی خوب با قهرمان جهان داشته باشیم. پس از مشخص شدن وضعیت حضور یا عدم حضورمان در آرژانتین، درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی صحبت می‌کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به صحبت‌های اعضای کادر فنی این تیم با ماتیاس لوکوئیکس اظهار داشت:

روز سه‌شنبه با شمسایی و سرمربی آرژانتین جلسه داشتیم. آرژانتینی‌ها هم نگران لغو بازی هستند، اسپانسر گرفته‌اند و بازیکنان خود را از لیگ‌های سراسر جهان دعوت کرده‌اند. با این حال صدور ویزا موضوعی دولتی است و مربیان دو تیم نمی‌توانند در آن دخالت کنند. این مسابقه فرصتی بسیار مناسب برای ارزیابی بازیکنان جوان ما خواهد بود.

سفال‌منش در مورد وضعیت دیدار دوستانه با تیم ملی اسپانیا تصریح کرد:

صحبت‌های خوبی با مربیان اسپانیا داشتیم و آنها از ما خواستند تا نامه‌ای رسمی به فدراسیون اسپانیا ارسال کنیم که این کار را انجام دادیم. ما 10 تا 19 شهریور را به‌عنوان تاریخ پیشنهادی خودمان اعلام کردیم و گفتیم حاضریم به اسپانیا برویم، یا دو دیدار دوستانه در ایران با این تیم داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد:

قطعی شدن بازی منوط به هماهنگی کادر فنی تیم ملی اسپانیا با سازمان لیگ و برنامه‌های تیم ملی این کشور است. قرار شد نامه‌مان را بررسی کنند و پاسخ نهایی را به ما بدهند. هنوز چیزی قطعی نیست و فقط زمانی می‌توانیم دیداری را قطعی بدانیم که دعوتنامه رسمی از آن کشور به دست‌مان رسیده باشد.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا ایران در تورنمنت شش جانبه تایلند شرکت خواهد کرد یا خیر، بیان کرد:

تورنمنت تایلند 20 تا 26 شهریور برگزار می‌شود که در کمیته فنی درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. ایران روز ششم مهر در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود و ما با تاریخ برگزاری تورنمنت تایلند مشکل داریم. با توجه به فاصله زمانی ایران با تایلند و فاصله کم تا شروع جام ملت‌ها، مهلت خواستیم که پاسخ نهایی را تا روز 30 خرداد بدهیم.

اخبار داغ 

دو شرط کی‌ روش برای بازگشت به تیم ملی مصر عنایتی از هوادار جدا شد دستمزد پیشنهادی پاری سن ژرمن به اورلین شوامنی دو برابر پیشنهاد رئال مادرید بود نگرانی گری نویل بابت تعلل مدیران منچستریونایتد: این طور پیش برود، کار تن هاخ سخت‌تر خواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

آمریکا و ۱۷ کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!