Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو ابلاغ دستورالعمل اجرایی ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی (ع) کشور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه با صدور احکامی رؤسای کمیته‌های تخصصی، اعضای ثابت و رؤسای ستادهای اربعین شهرستان‌ها را منصوب کرد.

بر همین اساس اعضای ستاد اربعین استان کرمانشاه به شرح زیر است:

محمد پورهاشمی مدیرکل امنیتی و انتظامی و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی به عنوان دبیرستاد اربعین، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی به عنوان رئیس کمیته زیرساخت، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به عنوان رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی، مدیرکل اطلاعات به عنوان رئیس کمیته اطلاعاتی، سردار جاویدان فرمانده انتظامی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، رضا باقری فرمانده قرارگاه رمضان به عنوان رئیس کمیته هماهنگی و توسعه تسهیلات و خدمات اربعین در عراق، امیر اسکوئی نیا مدیرکل حوزه استاندار به عنوان رئیس کمیته پیگیری ویژه منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افشین امیری مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی، سعید کریمی خو مدیر سازمان حج و زیارت به عنوان رئیس کمیته ثبت نام و اعزام، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر به عنوان رئیس کمیته امداد نجات، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان رئیس کمیته بهداشت و درمان، بهمن صحراییرئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات به عنوان رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه به عنوان رئیس کمیته خدمات شهری معرفی شدند.

حجت الاسلام عبداله عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان رئیس کمیته نظارت و ارزیابی، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی، ناصر سبحانی پور رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان به عنوان رئیس کمیته سیاسی و کنسولی، محمد ایمانی مدیر فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمانشاه به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آمار، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت و حمید خسروی کارشناس امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد اربعین استان کرمانشاه معرفی شدند.

کد خبر 5516446

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه بهمن امیری مقدم اربعین حسینی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی کشاورزی اردبیل آمار کرونا مشهد بیرجند اصفهان ویروس کرونا ایلام صنایع دستی جهرم ستاد اربعین استان کرمانشاه عنوان رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی گفت: امسال به دنبال این هستیم که اعزام زائران به عتبات عالیات از مبدا استان مرکزی به صورت ریلی انجام شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به اعزام بیش از 65 هزار نفر به عتبات عالیات در سال گذشته، اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام در ستاد اربعین است‌ و‌ از آنجایی که در مسیر تردد بسیاری از استان‌ها و زائران قرار دارد و کریدور شمال به جنوب است باید تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان را بیندیشد همچنین در مسیر بازگشت نیز استان مرکزی به همین میزان باید پذیرای زائران حسینی باشد.

وی افزود: امسال به دلیل ملاحظات امنیتی، تشکیل مواکب در مسیر ترددی زائران چه در استان، مرز مهران و عراق نیز براساس نیاز سنجی و جانمایی ستاد اربعین استان و ستاد عتبات عالیات استان باید صورت گیرد بنابراین اگر مجموعه‌هایی قرار است موکب مربوط به خود را راه‌اندازی کنند باید از مسیر ستاد اربعین پیگیری شود و در مکانی که از سوی ستاد اربعین مشخص می‌شود نیز مستقر شوند. همچنین اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز مطلقا به مطالبات موکب‌ها در خصوص تامین نیاز مواد غذایی نیز پاسخ ندهند.
 
رئیس ستاد اربعین استان مرکزی تصریح کرد: تمام شرکت‌ها، دستگاه‌های اداری و اجرایی و کارخانجات استان مکلف هستند برای همایش بزرگ جهان تشیع ظرفیت‌های لازم را پای کار بیاورند تا مردم به مسالک دینی خود بپردازند؛ مسالک دینی که اکنون خاری بر چشم دشمنان است، بنابراین امسال باید ستاد اربعین به بهترین شکل مدیریت شود و شرایطی در پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود که تنها دغدغه افراد زیارت باشد. 

نظری عنوان کرد: اقدامات داخلی دستگاه‌ها از زمان کنونی باید آغاز شود و مدیران  و مسئولان باید برنامه ریزی داشته باشند تا بهترین خدمات برای زائران امام حسین (ع) ارائه شود. سال گذشته اقدام خوب و هماهنگی در ستاد اربعین استان صورت گرفت و ستاد اربعین استان در بین ستاد اربعین کشور حائز رتبه برتر شد. بنابراین پایه و اساس ستاد اربعین امسال اقدامات سال گذشته است و باید تمام توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها در ستاد اربعین سال 1403 باید به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه امسال به دنبال این هستیم که اعزام زائران به عتبات عالیات از مبدا استان مرکزی به صورت ریلی انجام شود، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها باید هر چه سریعتر ستاد اربعین را تشکیل دهند و اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان نیز نسبت به برگزاری جلسات با صنایع و با حضور نمایند‌ه‌ ستاد اربعین اقدام داشته باشند.

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی خاطرنشان کرد: شرکت پخش و پالایش نفتی استان موظف است همه نیازمندی‌های مواکب در حوزه سوخت اعم از کامیون داران و گاز را پیگیری کند و نتیجه مربوطه را به ستاد اربعین استان مرکزی ارائه کند و در اعزام کامیون‌ها در ایام اربعین حساسیت در خصوص مسدود شدن کارت سوخت کامیون دارها وجود نداشته باشد. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه