Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید یوسف طباطبائی نژاد در جمع اقشار مختلف مردم به مناسبت سفر رئیس جمهور اظهار داشت: به آیت الله رئیسی که به استان فرهنگ و علم و هنر و استعداد‌های درخشان آمدند، خیر مقدم می‌گوییم. من با آیت الله رئیسی از سال ۵۴ آشنایی دارم و همواره ایشان را انسانی با استعداد، ولایی و درس‌خوان دیدم و خدا را شاکرم که در این دوره انسانی را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کردیم که همواره در مسیر ولایت قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او همواره مسئولیت‌های بزرگ را به عهده داشته و موفق بوده است. چه در آستان قدس رضوی و چه در دستگاه قضائی تحول ایجاد کردند. کما اینکه جراحی اقتصادی که شروع کردند، دیگران هم می‌توانستند این کار را انجام دهند، اما جرات قدم گذاشتن در این راه را نداشتند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: ایشان این جراحی اقتصادی را انجام دادند و گفتند برای اینکه این کار بزرگ برای کشور انجام شود، خود را وقف این کشور می‌کنم. مردم را برای خدمت به مردم می‌خواهد نه برای اینکه در انتخابات بعد به او رای دهند.  او با ایمان در خط امام که خط مستقیم الهی است، قرار دارد و ما افتخار می‌کنیم و دعا می‌کنیم که همیشه موفق باشند و اگر خود را حزب اللهی می‌دانیم باید دست به دست هم دهیم و ایشان را در مسیری که انتخاب کرده، یاری کنیم.

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به آیه‌ای از قرآن تصریح کرد: خداوند متعال در مورد بعضی از پیامبران می‌فرماید با انسان‌های حزب اللهی در برابر دشمن و کفر کافر ایستادند و کوچک‌ترین ترسی به خود راه ندادند. ممکن است ایستادگی در برابر کفر جهانی سختی‌هایی داشته باشد، اما نباید انسان سستی نشان دهد. این پیامبران ضعف به خود نشان نمی‌دادند و از این مسیر عقب نشینی نکردند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم ما هم در مسیر پیامبران و مورد لطف و عنایت الهی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم