Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است،  امروز جمعه علی سیفی و امیر جعفری ۲ ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۶۵ کیلوگرم به روی تخته رفتند. سیفی در حرکت اول خود از مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی بازماند. او در حرکت دوم هم نتوانست وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت سوم بار دیگر وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را امتحان کرد و باز هم در مهار این وزنه ناکام ماند.

امیر جعفری دیگر نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۱۸۷ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت از مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی بازماند. جعفری در حرکت سوم خود موفق شد وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی را بالای سر برده و علاوه بر کسب مدال نقره توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

جعفری ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در مجموع با رکورد ۳۸۲ کیلوگرم توانست مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را به دست آورد تا سومین روز رقابت‌ها با ۲ نقره و ۲ برنز برای تیم ملی کشورمان آغاز شود. باتوجه به اینکه مسابقات به صورت آزاد و آسیا - اقیانوسیه برگزار می‌شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید

دومین مدال طلای پاراوزنه برداری هم نصیب ایران شد

در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری فردا سامان رضی و علی اکبر غریب شاهی ۲ نماینده کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پاراوزنه برداری قهرمانی آزاد اقیانوسیه پاراوزنه برداری کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد

 جمع کثیری از عاشقان و دل‌سوختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با اجتماع در فاطمیه صاحب الزمان (عج) قم، در سوگ ششمین پیشوای شیعیان اشک ماتم ریختند.

سوگواران صادق آل محمد (ص) با حمل بیرق‌های مزین به نام اهل بیت، در حالی‌که بر سر و سینه می‌زدند، برای عرض تسلیت به سمت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.

آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع تقلید نیز در میانه مسیر حرکت عزاداران، با آنان همراه شد.

یکی از استادان حوزه علمیه قم در این آیین، تربیت عالمان و فقیهان صاحب نام را از شاخص‌های دوران امامت امام صادق توصیف کرد و بیان داشت: ایمان و تقوای جوانان وقتی تقویت می‌شود که با عالمان عامل و پرهیزکار در ارتباط باشند.

حجت‌الاسلام سید رضا هاشمی با بیان دیگر ویژگی‌های دوره امامت این امام همام یادآور شد: پرونده شهادت حضرت زهرا (س) در این دوره مورد بازخوانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و عزاداری امام حسین (ع) نیز از ویژگی‌های دوران امامت امام صادق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند