Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اقلیما عنوان کرد: خانواده‌ها در دوران شیوع کرونا نگران دارو، اقتصاد و جان عزیزانشان بودند و سعی کردیم راهکارهایی را برای کاهش این دغدغه‌ها ارائه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی اقلیما، رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به حمایت انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران از بیماران کرونایی در طول شیوع این بیماری اظهار کرد: از زمانی که اعلام شد ویروس کرونا وارد کشور شده تحقیقی را از همان ابتدا روی ۵ هزار نفر آغاز کردیم که شیوع این ویروس چه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بسیاری از افراد این دغدغه را داشتند که با دست دادن نزدیکان و اطرافیان چه حالی پیدا خواهند کرد و برخی از مردم نیز نگران شغل‌شان بودند که با شیوع بیماری کرونا ممکن است شغل خود را (اغلب افراد دارای شغل آزاد) از دست بدهند.

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران عنوان کرد: البته در دوران شیوع کرونا بسیاری از خانواده‌ها نگران کمیاب شدن داروهایی بودند که برای درمان خود و اطرافیان نیاز داشتند و ما داروها را برای آنان تهیه می‌کردیم.

اقلیما بیان کرد: البته اسامی خانواده‌های نیازمند را به سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط دادیم و کمک‌هایی را از این سازمان‌ها برای خانواده‌های نیازمند گرفتیم.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بیکاری در کشور و سایر کشورهای جهان افزایش پیدا کرد، یادآور شد: از سوی دیگر ۶۰ تا ۶۵ درصد کارمندان، پرسنل و پرستاران بیمارستان‌ها کرونا گرفتند، اما از آنان حمایت کردیم و دوباره بهبود یافتند.

رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران تأکید کرد: پرستاران در دوران کرونا واقعاً گل کاشتند و با از خودگذشتگی جان بیماران را نجات دادند.

اقلیما در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی متذکر شد: رسالت انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران آن است که به دولت راهکار ارائه کند، به اینصورت که برای مقابله با فقر، دزدی، جلوگیری از شیوع اعتیاد در جامعه و ... چه فعالیتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه آمار آسیب‌های اجتماعی را در حوزه‌های مختلف تقدیم دستگاه‌های مرتبط دولتی کرده‌ایم، گفت: ابتدا باید دلایل آسیب‌های اجتماعی را شناخته و سپس برای مقابله با آن آسیب اقدام کنیم.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران