Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفری نماینده وزنه‌برداری کشورمان در رقابت‌های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ نشان برنز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه‌برداری 2022 به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز (جمعه) بیست‌وهفتم خرداد ماه علی سیفی و امیر جعفری ملی‌پوشان دسته 65 کیلوگرم کشورمان به‌عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سیفی در حرکت اول از مهار وزنه 177 کیلوگرمی بازماند. ملی‌پوش کشورمان همچنین در حرکت دوم نتوانست وزنه 177 کیلوگرمی را مهار کند. نماینده وزنه‌برداری ایران در حرکت سوم خود نیز از مهار این وزنه بازماند.

امیر جعفری دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه 187 کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت از مهار وزنه 195 کیلوگرمی بازماند. ملی‌پوش کشورمان در حرکت سوم خود وزنه 195 کیلوگرمی را بالای سر برد و توانست مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین جعفری ملی‌پوش کشورمان در مجموع با رکورد 382 کیلوگرم توانست مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را به‌دست آورد تا سومین روز رقابت‌ها با دو نقره و دو برنز برای تیم ملی کشورمان آغاز شود.

با توجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا-اقیانوسیه برگزار می‌شود، برای هر سری از رقابت‌ها دو مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

در ادامه رقابت‌ها و در بخش بانوان، سمانه هدی آق‌قلعه ملی‌پوش دسته 86 کیلوگرم کشورمان به عنوان نماینده ایران به روی تخته رفت. هدی آق‌قلعه در حرکت اول خود وزنه 81 کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم وزنه 87 کیلو را مهار کرد. ملی‌پوش کشورمان در حرکت سوم خود از مهار وزنه 93 کیلوگرمی بازماند و در رده پنجم رقابت‌ها ایستاد.

ملی‌پوش کشورمان در مجموع با رکورد 168 کیلوگرم در رده چهارم مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد قرار گرفت.

در ادامه مسابقات فردا، سامان رضی و علی اکبر غریب شاهی نماینده کشورمان در دسته 107 کیلوگرم و مهدی صیادی و احمد امین‌زاده در دسته 107+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند. فاطمه انصاری نماینده دسته 67 کیلوگرم در بخش بانوان به مصاف حریفان خود می‌رود.

پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا-اقیانوسیه| 3 طلا و یک نقره بر گردن محسن بختیار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری جانبازان وزنه برداری جانبازان ملی پوش کشورمان آسیا اقیانوسیه وزنه برداری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو