Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:35:50 GMT

امام جمعه ایلام: مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۱۹۴

امام جمعه ایلام: مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید!

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام که در مصلی برگزار شد گفت: بایستی با سودجویانی که درختان جنگل‌های ایلام را بی‌رحمانه نابود می‌کنند برخورد شود.

وی افزود: مدیری که با این دولت همراهی نمی‌کند، باید جابجا شود، از عوامل دخالت کننده پشت پرده نترسید و شایستگان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام گفت: مجریان قانون باید بیشتر دقت کنند که برای درختی چقدر هزینه می‌شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: دشمن شناسی و توجه به اقدامات و عملیات دشمن بسیار مورد توجه است، دشمنان اجازه انعکاس واقعیت‌ها را نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: رسانه‌های دشمن هزینه کردند تا بر افکار جامعه ما کار کنند و امنیت روانی ما را برهم زنند، هزینه این اقدامات هم از نفت‌ها بر می‌آید.

امام جمعه ایلام گفت: دشمن اقدامات بسیاری را برای ترور دانشمندان و نخبگان ما انجام داده اما از تریبون‌های خود اتقلاب اسلامی را تروریست معرفی میکند.

وی ادامه داد: اما از طرفی ما پیشرفت‌های بی‌شماری در زمینه علمی، نظامی، افزایش صادرات نفتی و شکسته شدن تحریم‌ها و یافتن بازارهای جدید داشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگل مدیر برکنار امام جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»