Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:16:20 GMT

اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی در مشکین‌دشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۲۱۴

اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی در مشکین‌دشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه با حضور جمعی از اهالی شهر مشکین دشت، شهرک‌های بعثت و مهندسی زراعی برگزار شد.

این همایش به مناسبت روز جهاد کشاورزی و بیابان‌زدایی در شهر مشکین دشت برگزار شد و در انتهای همایش قرعه کشی جوایزی به رسم یادبود از بین حاضرین صورت گرفت و از سوی شهرداری و شورای شهر مشکین دشت و هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان فردیس به برندگان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نیاز به شادابی و نشاط اجتماعی دارند

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس با بیان اینکه مردم در این شرایط نیاز به شادابی و نشاط اجتماعی دارند، اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی زمینه‌ساز حرکت اجتماعی، پویایی و تحرک جامعه خواهد بود و برای تحقق این امر همه مسئولان باید پای کار باشند.

وی بیان کرد: با اینکه روز جمعه تمرکزم بر برنامه‌های نماز جمعه است، لیکن حضور در این همایش خانوادگی در شهر مشکین دشت را به دلیل علاقه‌ای که به مردم و این شهر دارم در اولویت قرار دادم

احمد کریمی پور، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت ضمن ابراز خرسندی از حضور پر شور و استقبال اهالی شهر مشکین دشت، شهرک‌های بعثت و مهندسی زراعی از امام جمعه شهرستان فردیس، بخشدار مشکین دشت، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان، شهرداری مشکین دشت، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، پایگاه‌های بسیج به جهت مشارکت و همکاری تقدیر و تشکر کرد

یوسف فتح آبادی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان فردیس گفت؛ همایش پیاده روی خانوادگی نمادی در جهت تداوم اتحاد مردم به شمار می‌رود و می‌تواند در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی بسیار مؤثر باشد

وی با بیان اینکه چنین حرکت‌های جمعی، موجب پویایی جامعه و یکی از روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری اینگونه همایش‌های خانوادگی در هفته‌های آتی نیز در سطح شهرستان فردیس ادامه خواهد داشت

کد خبر 5516552

منبع: مهر

کلیدواژه: همایش پیاده روی خانوادگی مشکین دشت فردیس بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل کشاورزی بیرجند اصفهان مشهد ویروس کرونا ایلام آلودگی هوا گرد و غبار همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان فردیس شهر مشکین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب