Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام حسین (ع) فرزند حضرت علی (ع) و امام سوم شیعیان است  که در سال ۴ هجری قمری به دنیا آمد. این امام در بین شیعیان با نام اباعبدالله و سیدالشهدا نیز خوانده می شود. دوره امامت حسین بن علی (ع) با حکومت معاویه بن ابی سفیان همزمان بود و بعد از مرگ معاویه دوران امامت ایشان همراه با دوره حکومت یزید فرزند معاویه بود که امام از بیعت با یزید اجتناب کرد و در پی اعتراضات سخت امام در نهایت به جنگ در سرزمین کربلا ختم شد و در روز دهم ماه محرم یعنی عاشورا به همراه یارانش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی کشور عراق قرار دارد و  شهروند خبرنگار ما که در این روزها به عتبات عالیات مشرف شده، فیلمی از حال و هوای این حرم ارسال کرده است.

منبع: حسین هاشمی - کربلای معلی

بیشتر بخوانید:

حال و هوای بین الحرمین به روایت شهروند خبرنگار + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اگر مایل هستید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم امام حسین کربلای معلی بقعه متبرکه شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد