Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:35:26 GMT

نظارت بر بازار به صورت جدی و مستمر باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۶۳۹

نظارت بر بازار به صورت جدی و مستمر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس جهادسازندگی که در روز ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸ اتفاق افتاد، گفت: این اتفاق مبارک را باید به فال نیک گرفت؛ چرا که با تشکیل این نهاد به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شاهد رسیدگی به مناطق دورافتاده و محروم در کشور بعد از انقلاب اسلامی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از آثار مثبت و شگرف جهادسازندگی، کاشت نهال انقلاب در دل محروم‌ترین و مستضعف‌ترین نقاط ایران اسلامی بود، افزود: جوانانی که در جهادسازندگی مشغول بودند، برخی به فرمان امام راحل در جبهه سازندگی مشغول خدمت‌رسانی و آبادانی کشور شدند و برخی دیگر نیز در جبهه جنگ به درجه شهادت نایل شدند.

خاتمی با یادآوری اینکه یکی از اقداماتی که امروز باید در اولویت برنامه‌ها باشد، آشنا کردن نسل امروز با اقداماتی است که در طول چهار دهه گذشته اتفاق افتاده است، تصریح کرد: بی‌شک یکی از افتخارات نهادی چون جهادسازندگی، خدمت در مناطق روستایی بود و امروز به واسطه تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۷۸ درصد از روستاهای کشور از وجود این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

امام جمعه زنجان در ادامه به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور یعنی بحران آب اشاره کرد و ادامه داد: آب موضوعی است که عموم مردم با آن سر و کار دارند، به همین خاطر نباید اهتمام به مصرف بهینه آن را به فراموشی بسپاریم و انتظار امروز از عموم مردم این است که در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.

خاتمی، یکی از اقدات ارزشمند دولت را خرید تضمینی گندم عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام باعث شده است تا کشاورزان که جزو زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند، با انگیزه مضاعف در این عرصه فعالیت کنند، از طرفی باعث خواهد شد تا رویکرد کشاورزان به سمت کاشت محصولات کم‌آب‌بر باشد.

وی همچنین به موضوع سرقت از صندوق امانات بانک و نیز دستگیری سریع عاملان این سرقت اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه حراست از مال، جان و امنیت مردم بر عهده نیروهای خدوم انتظامی است، شکی نیست اما باید این موضوع را نیز در نظر داشت که وجود زیرساخت‌های امنیتی در کشور و مهم‌تر از آن پاسخ‌گویی سریع مسئولان در قبال چنین اقداماتی از ضروریات است.

امام جمعه زنجان در ادامه بر لزوم توجه به وضعیت بازار و پرهیز از اقدامات سطحی و مقطعی تاکید کرد و گفت: نظارت بر وضعیت بازار و کنترل قیمت ها به صورت جدی و مستمر پیگری شود.

خاتمی با اشاره به اجتماع امروز مردم زنجان برای اجرای سرود سلام فرمانده، گفت: بی‌شک چنین برنامه‌هایی را باید مصداق عینی و واقعی آتش به اختیار در مقابل دشمنان دانست که امروز شاهد یکی از همین فعالیت های فرهنگی آتش به اختیارها خواهیم بود.

کد خبر 5516578

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان علی خاتمی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل کشاورزی اصفهان بیرجند مشهد ویروس کرونا ایلام سفر استانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روز کار و کارگر - زنجان

مراسم جشن روز کار و کارگر امروز با حضور طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، افشارچی استاندار زنجان و سالار عقیلی در زنجان برگزار شد و در پایان این مراسم از کارگران برتر تقدیر بعمل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078764 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند