Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت بزرگ در مدیریت و کنترل بیماری کرونا ثمره کار خستگی‌ناپذیر دولت و کادر درمان کشور است.

جعفر قادری افزود: کنترل بیماری کرونا یک کار به یادماندنی از سوی وزارت بهداشت و دولت مردمی بود و ما در این حوزه، شاهد تلاش بی‌وقفه دولت و کادر درمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های بیماری کرونا در کشور در روزهای ۱۲ و ۲۰ خرداد، اظهار داشت: باید از کادر درمان و همه دست اندرکاران حوزه سلامت به خاطر موفقیت در کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد. دولت سیزدهم از همان ابتدای کار همه تلاش خود را برای مهار بیماری کرونا در کشور به کار گرفت و موفقیت در مهار کرونا یک اقدام به یادماندنی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: ایران در بحث بیماری کرونا امروز به جایگاهی رسید که واکسن مورد نیاز خود را تولید می‌کند و حتی قادر به صادرات این محصول است.

قادری خاطرنشان کرد: به دنبال اقدامات موفقیت‌آمیز دولت آقای رئیسی در مهار بیماری کرونا امروز شرایط کشور عادی شده و فعالیت‌ها از سر گرفته شده است.

 ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ بود که وزارت بهداشت از ورود کرونا به کشور با ابتلای ۲ مورد قطعی به این بیماری خبر داد و راه این ویروس منحوس به کشور ما باز شد و آهسته‌آهسته به سایر استان‌ها، شهرها و روستاها رسید.

مردم ایران فراز و نشیب‌های زیادی را با کرونا تجربه کردند و در شرایط بحرانی و در میدان خیز پنجم کرونا درحالی‌که روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند، دولت سیزدهم توانست در گام اول با تأمین ۱۰۰ میلیون دز واکسن و آغاز نهضت واکسیناسیون، مطالبه اجتماعی را از هشتگ واکسن بخرید به هشتگ واکسن بزنید، تغییر دهد.

مدیریت دولت مردمی در مورد واکسیناسیون عمومی باعث شد کشور با کاهش آمار مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به کمتر از ۲۰۰ نفر در پیک اُمیکرون برسد و موفق شد بسیاری از نگرانی‌ها را در خصوص ابتلا به کرونا یا فوت از این طریق واکسیناسیون کاهش یافت.

با حمایت‌های مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای بهداشتی و درمانی، بیماری کرونا در ایران کنترل و مهار شده و بیش از یک ماه است که شمار  مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در کشور ما، تک رقمی است.

وزیر بهداشت برای اولین بار ۱۲ خرداد و ۲۰  خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیماری کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت