Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:37:45 GMT

رییس جمهور توجه ویژه‌ای به ورامین داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۵۹۳۹

رییس جمهور توجه ویژه‌ای به ورامین داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین در آستانه سفر آیت الله رئیسی به شهرستان‌ ورامین از رئیس جمهور خواست ، توجه بیشتر به این منطقه داشته باشد.

حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به سفر روز شنبه آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور محترم درخواست دارم ، توجه بیشتر به ورامین و این منطقه داشته باشد ، این مردم استحقاق خدمات و توجه بیشتر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به سابقه انقلابی مردم ورامین و حق این مردم برای خدمات رسانی بیشتر به نظر می‌رسد ، باید اقداماتی انجام شود ، مدت‌ها است ، مردم چشم به راه مترو و قطار شهری برای تردد به تهران هستند ، اما اتفاقی نیفتاده است.

امام جمعه موقت ورامین توجه مسئولین کشور به منطقه را خواستار شد و گفت: ورامین مدت‌ها در زمان طاغوت به دلیل انقلابی گری و قیام ۱۵ خرداد و دفاع از حق و حقیقت محروم نگاه داشته شد، لازم است ، کاستی‌های موجود با خدمت رسانی و توجه بیشتر رفع شود.

وی رسیدگی جدی مسئولان به وضعیت فرهنگی ورامین را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مبارزه با بی حجابی که حرکت خزنده دشمنان است ، باید در دستور کار جدی قرار بگیرد ، یکی از حربه‌های دشمن علیه اسلام، انقلاب و فرهنگ انقلابی مردم ترویج بدحجابی و بی حجابی در جامعه است ؛ باید در این خصوص هوشیارانه برای خنثی سازی نقشه دشمن عمل کرد.

امام جمعه موقت ورامین همچنین خواستار نظارت هرچه بیشتر در مسائل اقتصادی شد و گفت: نباید طوری رفتار شود ، تا مردم خاصه اقشار آسیب پذیر دچار مشکل شوند ، اکنون با اقدام دولت یارانه‌ها به صورت عادلانه بین مردم توزیع شده و گرانی‌های حاصل از حذف ارز جبران و اقشار آسیب پذیر با نظارت جامع و مستمر بر بازار حمایت شوند.

وی بیان کرد: ممکن است، افرادی سودجو برخی از کالاها را احتکار کنند که لازم است ، مسئولین مربوطه با شناسایی این افراد و بازگرداندن کالاها به چرخه بازار در مقابل برخی سودجویی ها بایستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه توجه بیشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه‌ ارومبه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با تبریک روز و هفته کارگر بر توجه ویژه‌ مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران تاکید کرد  و گفت: در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد تا جایی که پیامبر اکرم دست کارگر را بوسیده است و در این راستا لازم است مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند کارشان را درست انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار کرد: کشور در جنگ اقتصادی است و دشمن امروز از این راه وارد شده و درصدد است که نگذارد معیشت و اقتصاد و جامعه‌ی ما به سامان برسد که در این راستا رهبر انقلاب هوشمندانه هر سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند.

خطیب جمعه ارومیه ضرورت توجه به موضوع حجاب را نیز خاطر نشان کرد و گفت: مسئله حجاب و عفاف یک واجب شرعی و قانونی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است و ترویج بی عفتی و بی حیایی در کشور ماست بنابراین تمام آحاد جامعه در این زمینه باید همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی‌داشت روز معلم افزود: معلمی شغل بسیار مقدسی است و هیچ شغلی به اندازه تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تعلیم و آموزش اشاره فرموده بنابراین باید به وجود آموزگاران افتخار کرد و قدر و منزلت آنان را دانست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: آموزگاری و تعلیم و تعلم، مسئولیت با اهمیت و ارزشمندی است و قرآن، معجزه پیامبر اسلام نیز به عنوان کتاب زندگی است و خداوند در آن به قلم و نوشتن قسم یاد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات