Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز آخرین جمعه خرداد سال جاری به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام به بررسی مراحل تولد، حیات و زندگی پس از مرگ پرداخت بیان کرد: احادیث قدسی و سخنان ائمه اطهار (ع) توصیه می‌کنند که با پرهیز از گناه، برزخ و آخرتی نیک رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامی داشت سالروز تأسیس جهاد سازندگی با فرمان امام (ره) افزود: بخش بسطام قطب کشاورزی شرق استان است و انتظار می‌رود به کشاورزان و دام پروان به عنوان تولیدکننده‌های غذایی توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه بسطام با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان گفت: مسئولان جهاد مبارزه با زمین خواران و کوه خواران را در دستور کار قرار دارند چرا که اعتقاد داریم صلاح نیست خانه باغ‌ها و ویلایی‌هایی که کشاورزان در زمین‌های شخصی ساخته‌اند تنها با بهانه چندین متر اضافه بنا تخریب شوند.

رضوی نسب ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: دستگاه قضائی رسالت مهمی در مقابله با زمان خواری و ترک فعل‌ها دارد.

وی همچنین در پاسخ به نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از جبهه مقاومت به نام اختاپوس نام برده است که سر آن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شما کوچک‌تر از آن هستید که جلوی ایران اسلامی قد علم کنید چرا که جبهه مقاومت قبل از رسیدنتان به مرزهای ایران نابودتان خواهد کرد.

امام جمعه بسطام همچنین مسئولان شاهرود و استان سمنان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مراقب خطر نفوذ و ضد انقلاب باشید و این امر با نارضایتی مردم محقق خواهد شد لذا باید گرانی‌ها کنترل و فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود.

وی تصریح کرد: مردم همیشه پای این نظام ایستاده‌اند لذا باید با برنامه‌ریزی صحیح و کسب رضایت مردم نقشه‌های منافقان را خنثی کرد.

کد خبر 5516616

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه مقاومت جهاد سازندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه زمین خواری بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل کشاورزی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اصفهان مشهد بیرجند ویروس کرونا سفر استانی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد