Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@10:38:17 GMT

آب مسأله حیاتی استان اصفهان است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۲۱۹

آب مسأله حیاتی استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدعظیم مولازاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه سمیرم ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی دستان پینه بسته کشاورزان که تأمین‌کننده نیاز کشور هستند را می‌بوسم و از مدیریت و همه عزیزانی که در جهاد کشاورزی مشغول تلاش شبانه‌روزی و خدمت به این عزیزان هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره‌ به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان افزود: این سفرها برکاتی به همراه خود دارد و در جلسات استانی مصوبات صورت گرفت که مسؤولان ملزم به انجام آن‌ها هستند.

مولازاده بیان کرد: با توجه به مشکلات شهرستان در حوزه آب، راه، مسکن و کشاورزی ما درخواست حضور ۳ وزیر را داده بودیم که میسر نشد و سهم ما وزیر ورزش و جوانان شد که ایشان در تمام حوزه‌ها اختیار تام داشته و مسائل و مشکلات شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسؤولان سمیرم اکثراً غیربومی هستند اما از روز اول خود را خدمتگزار مردم می‌دانستیم و اگر نیاز باشد جان خود را نیز برای مردم خواهیم داد که در برابر مردم ارزشی ندارد و این را از بزرگان به ارث برده‌ایم.

وی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری استان نماینده سمیرم یکی از ۵ نماینده منتخب سخنگو بود که مسائل و مشکلات مشترک را بیان کرد و در زمینه راه، کشاورزی، بیمارستان و ... مصوبات خوبی جهت اجرای طرح‌ها گرفته شد که امیدواریم با تعامل خوب مسؤولان به نتیجه برسد.

مولازاده عنوان کرد: مسأله آب یکی از مسائل حیاتی امروز استان است، با توجه به شرایط کم‌بارشی و خشکسالی استان امروز به مشکل برخورده‌ایم و هر چند سمیرم نسبت به نقاط دیگر از آب نسبتاً خوبی برخوردار است اما اگر ما نیز رعایت نکنیم به بحران آب برخورد می‌کنیم و تنها راه مقابله با آن پیروی از الگوی مصرف بهینه است.

امام جمعه سمیرم تأکید کرد: مسؤولان آب شهرستان توجه کنند که با مدیریت صحیح باغات کشاورزی آب‌رسانی شود چرا که یک کشاورز عمر خود را برای به ثمر رساندن درختان گذاشته و نمی‌تواند با یک تصمیم که آب سد کم می‌شود تصمیم به از بین بردن درختانش بگیرد، با توجه به اینکه امسال هم با سرمازدگی احتمال محصول درختان بیشتر از ۱۵ درصد نباشد.

انتهای پیام/ ۶۳۱۱۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه سمیرم سفر ریاست جمهوری بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است

ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: طوفان جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و برخورد با آن، خط بطلانی بر حقوق بشر آمریکایی و عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی بود.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه) کرج با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، بیان کرد: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمدند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

وی ادامه داد: برخی در داخل کشور که با بهانه‌جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند، حالا در برابر این رفتارهای استکبار جهانی لب به سکوت بسته‌اند که جای تأسف دارد.

او با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات، شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی را با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدیدترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند؛ ولی اعتماد ملی و خودباوری، ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جهان به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است، افزود: هر عدالت‌خواه و حق‌جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر این رژیم، تامین‌کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به‌عنوان جنایتکار جنگی شناخته شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود