Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان،۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه برای توسعه زیرساخت‌های میگو و ماهیان خاویاری در شهرستان گمیشان استان گلستان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد زنگانه ظهر امروز در نشست با نخبگان، احزاب و فعالین اجتماعی گمیشان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور، اظهارداشت: در سفر ریاست جمهوری به استان 1826 میلیارد تومان اعتبار مصوبه عمرانی و زیرساختی، 410 میلیارد تومان مصوبه تسهیلات اشتغال‌آفرینی و 57 میلیارد تومان مصوبه تسهیلات قرض الحسنه برای شهرستان گمیشان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف ما محرومیت‌زدایی به واسطه اتحاد است و با وحدت می توان زمینه ساز خدمت به مردم در مسیر پیشرفت شد. هدف ما در توسعه مجتمع پرورش میگوی گمیشان توجه به اشتغال بومیان و شرکت‌های تعاونی و اشتغال آنان است.

استاندار گلستان اظهار کرد: برای بهسازی و تکمیل جاده کردکوی، ترکمن، آق‌قلا، گمیشان اعتبار 20 میلیارد تومان، تکمیل پروژه ساخت پاسگاه 1.5 میلیارد تومان، تکمیل مدرسه 6 کلاسه سیمین شهر، 14 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس و تجهیز سیستم های سرمایشی و گرمایشی 1.5 میلیارد تومان، بهسازی راه‌های روستایی 1.5 میلیارد تومان، ایجاد زیرساخت های گردشگری در ساحل چارقلی 1.5 میلیارد تومان، توسعه گیاهان دارویی 1.3 میلیارد تومان، احداث و بهسازی پاسگاه 8میلیارد تومان، خانه فرهنگ سیمین‌شهر 9میلیارد تومان، اصلاح شبکه فرسوده برق 1.5 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی گفت: تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی گمیشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سفر رئیس جمهور مبلغ 150 میلیارد تومان مصوبه اختصاص یافته که 15 میلیارد تومان آن در تخصیص‌های انتهای سال 1400 به حساب استان تزریق شد.

زنگانه افزود: اصلاح و احیای مراتع و بیابان‌زدایی با اعتبار 10 میلیارد تومان، استفاده از پروژه های زهکشی با توجه به اهمیت آن در افزایش راندمان آب و خاک مبلغ 380 میلیارد تومان که طی دو سال انجام می‌شود، برای مرمت و بهسازی آب‌بندان‌ها به وسعت 40 هکتار 8 میلیارد تومان، برای سامانه نوین آبیاری 24 میلیارد تومان، برای ایستگاه پمپاژ آب 7 میلیارد تومان و همچنین برای مرزبانی و تقویت پروژه‌های مرزبانی اعتبارات لازم مصوب شده است.

استاندار گلستان گفت: 1200 میلیارد تومان از مجموع 1826 میلیارد تومان مصوبه به توسعه زیرساخت‌های میگو و ماهیان خاویاری در این شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/581

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان مصوبه اختصاص یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید