Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:32:14 GMT

محور کرج ـ چالوس و آزاد‌راه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد‌

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۴۶۴

محور کرج ـ چالوس و آزاد‌راه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد‌

گروه استان‌ها- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد. - اخبار استانها -

علی زندی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم د ر کرج  در مورد آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: محدودیت تردد در محور کرج- چالوس از دقایقی قبل اعمال شد.

محور کرج ـ چالوس یک‌طرفه شدمحدودیت‌ ترافیکی در محور کرج ـ چالوس/ جاده برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شدمحدویت ترافیکی محور کرج ـ چالوس پایان یافت/ کرج ـ چالوس دو طرفه شد

وی افزود: تردد انواع خودرو از محدوده بیلقان به سمت مازندران ممنوع است و تردد به سمت کرج یکطرفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است، بیان کرد:این محدودیت شامل بخشی از آزاده راه تهران شمال در شده است و بعد از تخلیه با ترافیکی تردد در محور به صورت بر می گردد.

زندی فر در مورد ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان البرز عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور آزاد راه کرج تهران از پل فردیس تا پل کلاک پرحجم و تردد با کندی در این مقطع انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور کرج ـ چالوس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران