Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان با مشکلات و فشارهای پیرامونی که به وجود می آورند محاسبات افراد به خصوص مسئولان را دچار نقص و خلل می‌کنند.

به گزارش ایسنا؛ سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ خرداد کرج با بیان اینکه ضدیت ما با استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار و افکار پلیدش هیچگاه کم رنگ نخواهد شد گفت: اخیراً اشرار صهیونیستی نکاتی را در خصوص ایران و تغییر رویکرد شان بیان کردند که حالا در میدان عمل نتیجه  گفته هایشان را خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه که ما فراموش نخواهیم کرد و جزء آداب هر جامعه ما قرار گرفته فریاد مرگ بر آمریکا است.

حسینی همدانی به ترور ۱۷ هزار نفر به دست منافقان اشاره کرد و افزود: تاکنون هر اقدامی علیه مسلمانان انجام گرفته یک پای ثابت آن منافقان بودند.

خطیب جمعه کرج به سالگرد شهید مصطفی چمران به عنوان سرداری شجاع و دلیر اشاره کرد و افزود: زندگی و شخصیت شهید چمران می تواند  الگویی  برای جوانان و مسئولان کشور باشد.

وی گفت: شهید چمران مردی اهل عمل و جهاد و مقاومت بود و امروز برای رفع مشکلات کشور به مسئولانی همچون شهید چمران نیاز است.

آیت الله حسینی همدانی به مدیریت مصرف آب و جلوگیری از بیابان زایی در کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با اهتمام ویژه جلوی تغییر کاربری های کشاورزی را بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با انتقاد از معیوب بودن شبکه آبرسانی و استفاده از روش های غرقابی و کشت محصولات آب بر در مناطق کم آب اشاره کرد و گفت: لازم است از تولید، مصرف تا بازیافت صرفه جویی صورت گیرد.

وی با تاکید برصیانت سدها و اصلاح شبکه های آبرسانی گفت: لازم است اقتدار غذایی جامعه در گرو توسعه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مصادیق استکبار ستیزی کمک به استقلال کشور است افزود: رهبر انقلاب اولویت را به بخش کشاورزی داده اند چرا که وابستگی غذا منجر به وابستگی سیاسی به کشورهای بیگانه می شود.

 

تماشاخانه ببینید| مهارتی عجیب در شکار/ سوسکی که موقع شکار چراغ‌هایش را خاموش می‌کند ببینید| یک قدم به ساخت ربات‌های انسان‌نما نزدیکتر شدیم/ ساخت پوست انسانی برای یک انگشت رباتیک فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد