Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ؛ علی محمد زنگانه روز جمعه در نشست با نخبگان، احزاب و فعالان اجتماعی شهرستان گمیشان اظهارداشت: ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۴هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال آفرینی در سفر آیت الله رییسی برای این شهرستان مصوب شده است.
وی افزود: ۱۲هزار میلیارد ریال از مجموعه ۱۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال مصوب به توسعه زیرساخت‌های میگو و ماهیان خاویاری این شهرستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عنوان نمونه به برخی از اعتبارات تخصیصی اشاره کرد و گفت: برای بهسازی و تکمیل جاده کردکوی، ترکمن، آق قلا،گمیشان اعتبار ۲۰۰ میلیارد، تکمیل پروژه ساخت پاسگاه ۱۵میلیارد، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه سیمین شهر ۱۴۰میلیارد، برای هوشمندسازی مدارس و تجهیز سیستم های سرمایشی و گرمایشی ۱۵ میلیارد، بهسازی راه‌های روستایی ۱۵ میلیارد، ایجاد زیرساخت ها در ساحل چارقلی ۱۵میلیارد، توسعه گیاهان دارویی ۱۳ میلیارد، احداث و بهسازی پاسگاه ۸۰ میلیارد، خانه فرهنگ سیمین شهر ۹۰میلیارد، اصلاح شبکه فرسوده برق ۱۵ میلیارد ریال پیش بینی شده  است.


زنگانه افزود: تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان گمیشان با اعتبارات مساوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزارت بهداشت اولویت است و در سفر ریاست جمهوری نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل آن مصوب شد و در تخصیص اعتبارات انتهای سال ۱۴۰۰ قریب به ۱۵۰ میلیارد ریال به این پروژه تزریق شد.
استاندار  ادامه داد:  نحوه واگذاری مزارع پرورش میگو با روش های قبلی مورد تایید نیست و اعتراض مردم بجاست و باید به نحوی عمل کنیم که اولویت اول ، دوم و سوم واگذاری مزارع پرورش میگو به مردم و شرکتهای تعاونی محلی باشد و نحوه واگذاری نباید به نام مردم گمیشان و به کام دیگران صورت پذیرد.
به گزارش ایرنا ، استاندار گلستان در  ادامه سفرهای دوره ای به شهرستان‌های مختلف استان امروز جمعه با حضور در شهر گمیش تپه در محل میز خدمت این شهرستان حاضر و با ده ها نفر از اهالی منطقه به صورت چهره به چهره به دیدار و گفتگو نشست.

شهرستان گمیشان با ۸۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی گلستان واقع شده است و بیشتر ساکنان آن را ترکمنهای ماهیگیر و کشاورز تشکیل داده اند

برچسب‌ها استان گلستان علی محمد زنگانه گمیشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان علی محمد زنگانه گمیشان استان گلستان علی محمد زنگانه گمیشان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد