Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین امروز (جمعه) تاکید کرد، رئیس جمهور فرانسه یکی از طرفداران صحبت درباره اختلافات و حل مسائل از طریق گفت‌وگو است و مسکو برای این رویکرد ارزش و احترام قائل است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در کنفرانسی خبری گفت: ما حقیقتا آگاهیم که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه طرفدار گفت‌وگو درباره اختلافات است و می‌خواهد حل و فصل و گفت‌وگو درباره این اختلافات بر سر میزه مذاکره انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای این رویکرد ماکرون ارزش و احترام قائل هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هنوز هیچ برنامه‌ای برای مذاکره با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا ندارد.

این دو رهبر به همراه ماکرون روز پنجشنبه به کی‌یف سفر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف امانوئل ماکرون ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است

پسکوف با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا در امتناع از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه، گفت، پارلمان اروپا پر است از تضادهای داخلی و مدت‌هاست که به تولید کننده بیانیه‌های بی حوصله تبدیل شده که اقدامات آن به شدت بر اساس روس هراسی است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در بیانیه خود آورده است: « پارلمان اروپا مدتهاست که موضع روس هراسی شدید و سیستماتیک را اتخاذ کرده است. این اقدامات برخلاف فراخوان اصلی قانونگذاران، یعنی ایجاد و برقراری گفت‌وگو و جست‌وجوی راه های گفت‌وگو است. این پارلمان به ماشینی پر از تضادهای درونی تبدیل شده است که مدام گزاره‌های بی‌رحمانه تولید می‌کند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در قطعنامه پارلمان اروپا که در جلسه عمومی در استراسبورگ تصویب شد، اعضای آن خواستار خودداری از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه شدند و آن را غیردموکراتیک خواندند.

دست اندرکاران این سند همچنین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه کردند از آنچه که به عنوان سازمان‌های مستقل جامعه مدنی، رسانه‌های مستقل و مدافعان حقوق بشر توصیف می‌کنند و از مخالفان دموکراتیک روسیه حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏