Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در سومین روز مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا در دوحه قطر، مهدی احمدکهنی در فینال وسیله دارحلقه با کسب نمره 14:433 در ‌رقابت بسیار نزدیک با نماینده چین نایب قهرمان شد، پیش از این احمدکهنی با قرار گرفتن در رده دوازدهم شش وسیله جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در لیورپول انگلیس را بدست آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعیدرضا کیخا کاپیتان تیم ملی کشورمان در فینال خرک حلقه به مقام هفتم رسید. نهمین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا با حضور 19 تیم در دوحه قطر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمدکهنی ژیمناستیک دار حلقه نقره ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا