Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی احمدکهنی» ملی‌پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره قهرمانی آسیا در رده سه وسیله رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا از روز چهارشنبه شروع و تا فردا (شنبه) ادامه خواهد داشت. در روز نخست این رقابت‌ها و در دور گروهی مسابقات سه وسیله مهدی احمدکهنی و سعیدرضا کیخا با کسب امتیازات لازم موفق به حضور در فینال این مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدکهنی در فینال این مسابقات با کسب امتیاز ۱۴.۴۳۳ به عنوان نایب قهرمانی رسید اما سعیدرضا کیخا نتوانست عنوانی بهتر از هفتمی را از آن خود کند. مدال نقره کهنی سومین مدال ژیمناستیک ایران در قاره کهن به شمار می‌رود. پیش از وی سعیدرضا کیخا و خود مهدی احمد کهنی به ۲ مدال نقره دیگر رسیده بودند.

رقابت های ژیمناستیک سه وسیله در دارحلقه، خرک و حرکات زمینی برگزار شد.

 احمدکهنی همچنین امروز در مسابقات شش وسیله دوازدهم شد و به سهمیه جهانی این بخش نیز رسید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد