Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:48:34 GMT

۱۰ شهر کرمانشاه در نقشه کرونایی آبی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۷۷۸۷

۱۰ شهر کرمانشاه در نقشه کرونایی آبی شدند

«مهدی محمدی» جمعه شب به خبرنگار ایرنا افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ های کرمانشاه، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان‌های گیلانغرب،  روانسر،  سنقر و کلیایی و صحنه در وضعیت زرد قرار گرفتند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی قبلی (۲۰ خرداد) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌ های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین، سنقروکلیایی و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، ثلاث باباجانی و هرسین در وضعیت زرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اعلام اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۲ نفر است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل دو نفر کمتر است.

محمدی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و بیماران با حال وخیم نیز در ۲۴ ساعت گذشته همانند روزهای قبل صفر شده است.

وی با بیان اینکه آمار روزانه بستری بیماران با علایم کرونا در استان در شبانه روز گذشته صفر بوده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کرونایی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مردم کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و ۸۰.۸ درصد جمعیت استان دوز اول و ۷۲ درصد آنها دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

در جامعه بالای ۱۲ سال استان کرمانشاه نیز میزان تزریق دوز اول ۹۴.۸ درصد و تزریق دوز دوم ۸۵.۷ درصد است،  همچنین تزریق دوز سوم در این رده سنی به بالای ۴۷ درصد رسیده که هنوز هم با نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

میزان تزریق واکسن در رده های سنی پنج تا ۹ سال و ۹ تا ۱۲ سال در استان کم است و اکنون  ۲۱.۵ درصد از کودکان پنج تا ۹ سال و ۴۰.۶ درصد از کودکان ۹ تا ۱۲ ساله استان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.
تزریق واکسن هم اکنون در روستاها در خانه های بهداشت و در شهرها در سطح پایگاه های سلامت انجام می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و دو هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی