Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:07:24 GMT

اجتماع «سلام فرمانده» در زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۷۶۲

اجتماع «سلام فرمانده» در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع بزرگ که عصر جمعه در میدان انقلاب شهر زنجان برگزار شد، علاوه بر میدان انقلاب، حدفاصل مسیر خیابان امام خمینی از امامزاده ابراهیم (ع) تا سبزه میدان نیز مملو از حضور اقشار مختلف مردم بود که همراه با ابوذر روحی، خواننده سرود « سلام فرمانده »، این سرود را همخوانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اجتماع مداحان زنجانی نیز اشعاری در باب استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) اجرا کردند.
در این اجتماع، قطعاتی از رجزخوانی های معروف ماه محرم همچون " یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینون پرچمی" و " لبیک یا حسین" و "لبیک یا مهدی" در آسمان زنجان طنین انداز شد.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

برچسب‌ها سلام فرمانده امام زمان(عج) زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلام فرمانده امام زمان عج زنجان سلام فرمانده امام زمان عج زنجان سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود