Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار کشور موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۴ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور از سقف ۳۵۵ میلیون تومان عبور کرد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۴ میلیون تومان ایستاد. خودروی تارا اتوماتیک امروز در بازار با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با طرح جدید وزارت صمت برای حذف قرعه‌کشی و احتمال حذف ۵۰ طرح فروش و مدل خودرو از فرایند قرعه‌کشی گفت: خودروهایی که از قرعه‌کشی حذف می‌شوند، بستگی به شرکت‌ تولیدکننده و میزان تقاضا برای آنها، شرایط متفاوتی را در بحث قیمت‌ها خواهند داشت.

صدرایی توضیح داد: اگر میزان عرضه به بازار مناسب باشد، ثبات قیمتی در بازار ایجاد می‌شود. البته با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، در شرایط ثبات نرخ دلار نیز، نوسان قیمتی در بازار خودرو در حال افزایش است.

کد خبر 684027 برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو پرايد خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو پرايد خودرو ایرانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!