Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:53:09 GMT

تصاویر/دهکده گردشگری حیران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۸۳۷

تصاویر/دهکده گردشگری حیران

دهکده گردشگری حیران در نقطه ای از گردنه کوهستانی حیران استقرار یافته که از سمت شرق به دریای خزر و شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان و چشم انداز های زیبای گردنه حیران، از سمت غرب و جنوب به جنگل فندقلو در استان اردبیل و از شمال به مناطق مرزی کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان مشرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دهکده گردشگری حیران در نقطه ای از گردنه کوهستانی حیران استقرار یافته که از سمت شرق به دریای خزر و شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان و چشم انداز های زیبای گردنه حیران، از سمت غرب و جنوب به جنگل فندقلو در استان اردبیل و از شمال به مناطق مرزی کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان مشرف است. این منطقه زیبای روستایی و توریستی که در حاشیه راه ارتباطی و پرتردد آستارا به اردبیل قرار دارد، محل تلاقی و مرز مشترک بین استان های گیلان ، اردبیل و جمهوری آذربایجان است. جنگل های هیرکانی منطقه کوهستانی حیران واقع در نوار مرزی ایران با آذربایجان در فهرست آثار منابع طبیعی جهانی ثبت شده اند و بعضی از نقاط واقع در منطقه جنگلی حیران با وجود دست درازی گردشگران هنوز بکر بودن خود را حفظ کرده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد