Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:19:23 GMT

مرغ با ارز نیمایی وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۹۰۵

مرغ با ارز نیمایی وارد بازار شد

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد یوسفی گفت: روزانه هزار تا هزار و ۲۰۰ تن مرغ در تهران توزیع می‌شود و قیمت کنونی هر کیلو مرغ در میدان بهمن، ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، در خرده فروشی‌ها، ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، همچنین هر قطعه جوجه یکروزه که باید ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان باشد، ۳ هزار تومان قیمت دارد که با استمرار این روند، تولیدکنندگان مرغ مادر قادر به ادامه تولید نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید: در واحد‌های مرغداری، دیگر مرغی با ارز ترجیحی باقی نمانده و آنچه به بازار عرضه می‌شود، از محل ارز نیمایی است که بر این اساس، پیش بینی شده، قیمت مرغ به نرخ مصوب برسد.

طبق اعلام انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۳۰ هزار تومان است که با مردمی سازی یارانه‌ها و خرید نهاده با ارز ترجیحی، این قیمت باید واقعی شود. بررسی‌ها از سطح بازار نیز نشان می‌دهد، قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌ها رو به افزایش است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی بازار مرغ مرغ گوشتی ارز نیمایی قیمت مرغ متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد