Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:07:25 GMT

پرداخت تسهیلات به ۸۰۴ دامدار بوشهری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۹۰۱۵

پرداخت تسهیلات به ۸۰۴ دامدار بوشهری

ایسنا/بوشهر معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰۴ نفر از بهره برداران زیربخش دام روستایی و عشایری در سطح استان موفق به اخذ و جذب تسهیلات دامدارکارت شدند.

افشین قطبی صبح روز شنبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پارسال در راستای تامین نقدینگی و تسهیلات سرمایه در گردش (تامین نهاده‌های دامی) مورد نیاز بهره برداران زیربخش دام استان و با توجه به تاکیدات مسئولین ذیربط در معاونت امور تولیدات دامی وزارت در راستای ضرورت حفظ و تداوم روند تولیدات دامی از محل اعتبارات تخصیص یافته به دامدار کارت در مرحله نخست ۸۰۴ نفر از بهره برداران زیربخش دام روستایی و عشایری در سطح استان بوشهر موفق به اخذ و جذب تسهیلات مذکور با رقمی معادل ۳۳۳ میلیارد ریال، (بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به استان) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دامدارانی که پارسال و امسال از تسهیلات دامدار کارت استفاده کرده‌اند نیز می توانند بر اساس تعداد دام موجود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: امسال نیز تاکنون ۵۱۶ نفر در استان بوشهر برای دریافت دامدار کارت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای آبزی پروری و مرغداری و دامداری درخواست خود را در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی (سیتا) ثبت کرده‌اند که از این شمار ۳۲۴ نفر با گرفتن معرفی‌نامه و به شعب بانک کشاورزی هدایت شدند.

قطبی عنوان کرد: حدود ۱۰هزار دامدار با بیش از یک میلیون راس دام سنگین و سبک در استان بوشهر فعالیت دارند که بیشتر آنها در شهرستان دشتستان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دامداري دامدار کارت تولیدات دامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مجید محمودی در نشست با مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، بیان کرد: ایمنی عبور و مرور به‌ویژه برای دانش‌آموزان و دانشحویان امری مهم است و در همین راستا ارائه دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد و در یکسال اخیر این امر مهم در نقاط مختلف استان محقق شد.

وی از آموزش هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان بوشهر با قوانین تخصصی ایمنی عبور و مرور خبر داد و افزود: پارسال با اولویت مدارس حاشیه راه‌ها با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر آموزش‌های ایمنی تردد به دانش‌آموزان داده شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر نیز با اشاره به تاثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، گفت: دانش‌آموزان به‌دلیل تشخیص و درک کمتر از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی باید آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

عباس فرامرزی یادآور شد: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی دوهزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش ۸ هزار نفر موتورسوار انجام شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند