Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین پرکره مشاور و بازرس ویژه رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به دستور وزیر علوم برای اختصاص ۳ درصد از بودجه سالیانه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی گفت: دانشگاه تربیت مدرس با برنامه‌ریزی مدون موفق شد اعتبار فعالیت‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براین اساس میزان ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس قرار می‌گیرد.

پرکره ادامه داد: این میزان اعتبار برای امور مختلف فرهنگی و اجتماعی پیش‌بینی شده است، معاونت فرهنگی باید هشتصد میلیون تومان را برای سفرها و اردوهای علمی-فرهنگی دانشجویی با حضور دانشجویان و تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارمندان، ۸۰۰ میلیون تومان برای سفرهای فرهنگی دانشجویی (مشهد، راهیان نور، قم و جمکران)، ۶۰۰ میلیون تومان برای مسابقات ورزشی دانشجویی، کارمندی، هیأت علمی و ۶۰۰ میلیون تومان برای مسابقات فرهنگی-علمی دانشجویی هزینه کند.

مشاور و بازرس ویژه رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: همچنین ۷۰۰ میلیون تومان برای جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی، ملی و دانشگاهی، ۷۰۰ میلیون تومان برای حفظ، نگهداری، ارتقا و راه اندازی سالن‌های ورزشی در پردیس‌های مرکزی، کشاورزی و نور برای ارائه خدمات ورزشی ایمن، با کیفیت و با رعایت استاندارد، ۶۰۰ میلیون تومان برای خدمات رفاهی و ورزشی دانشجویی در خوابگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
به گفته پرکره همچنین ۶۰۰ میلیون تومان برای برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی، تبیین و نقد با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای به روز رسانی اینترنت خوابگاه ها در تهران، سایت مرکزی، سایت کشاورزی و سایت نور و ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای ارتقای کیفیت و استانداردهای ایمنی و بهداشت محیط و تجهیزات در آشپزخانه‌ها در پردیس‌های مرکزی، کشاورزی و نور اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس فرهنگ در دانشگاه ۶۰۰ میلیون تومان دانشگاه تربیت مدرس ۷۰۰ میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند