Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:56:04 GMT

برگزاری جنگ شادی در طرح ساحلی آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۸۷۱۸

برگزاری جنگ شادی در طرح ساحلی آستارا

سرپرست شهرداری آستارا از برگزاری جنگ شادی در طرح ساحلی شهر با مشارکت شهرداری و کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل شهرستان خبر داد.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر ساله جشنواره‌های متنوع فرهنگی و جنگ شادی در ساحل آستارا با مشارکت شهرداری و کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل شهرستان، با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران برگزار می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این جشنواره به مدت دو سال متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کاهش شیوع ویروس کرونا، جنگ شادی در فصل تابستان شب‌های پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ با حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در سالن روباز طرح ساحلی سفیر امید آستارا برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در فصل تابستان برنامه‌های متنوعی توسط ادارات مرتبط و مشارکت شهرداری آستارا در سالن سن روباز ساحلی سفیر امید برگزار خواهد شد.

نوپور با بیان اینکه شهرداری از برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در طرح ساحلی سفیر امید با تمام امکانات حمایت، پشتیبانی و استقبال می‌کند، تصریح کرد: شهرداری آستارا در تلاش است در کنار سایر ادارات متولی، در فصل تابستان اوقات خوب و خوشی را در طرح ساحلی برای شهروندان و مسافران فراهم کند.

به گزارش ایمنا، بندر مرزی آستارا با ۵۵ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و این شهر با داشتن جاذبه‌های متنوع طبیعی، اقتصادی و تاریخی یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

کد خبر 582470

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا شهرداري آستارا سرپرست شهرداری آستارا طرح ساحلي سفير اميد آستارا جنگ شادی اوقات فراغت فصل تابستان شادی و نشاط گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری آستارا طرح ساحلی جنگ شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان