Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:22:52 GMT

خشونت پلیس آمریکا علیه نوجوان سیاهپوست برملا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۹۸۲۳

خشونت پلیس آمریکا علیه نوجوان سیاهپوست برملا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، ویدیویی جدید از یک نوجوان ۱۳ ساله سیاهپوست که ماه گذشته توسط پلیس شیکاگو به ضرب گلوله کشته شد، نشان می‌دهد که وی به نشانه تسلیم دست‌هایش را بالا گرفته و غیرمسلح است.

این دانش آموز کلاس هفتم که فقط با دو حرف اختصاری AG شناخته می شود، توسط افسران اداره پلیس شیکاگو در جریان تعقیب و گریز در ۱۸ ماه مه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس شیکاگو در این باره گفته بود زمانی که این حادثه رخ داده است، این نوجوان سیاهپوست در حال فرار از خودروی سرقتی بود. این در حالی است که تعدادی از شهود در شهادت های خود در این رابطه گفته بودند که نوجوان یادشده دست‌هایش را بالا برده بود و به نظر می‌رسید هیچ سلاحی به همراه نداشت.

ویدیوی جدید از این حادثه تیراندازی که توسط پایگاه خبری «دیلی بیست» آمریکا منتشر شده است، صحت شهادت شاهدان را تایید می کند. در این ویدیو، نوجوان سیاه‌پوست دیده می شود که از پیاده‌رو به سمت نور پارکینگ پمپ بنزین در حال دویدن است و این در حالی است که دست‌هایش به وضوح در هوا بالا رفته و هیچ سلاحی در دست ندارد.

وی سپس به سمت راست خود می چرخد و ناگهان مورد اصابت گلوله یک افسر پلیس شهر شیکاگو قرار می گیرد که منجر به افتادن او بر روی زمین در مقابل پمپ بنزین می شود.

همچنین در این ویدیو می توان دید که افسران پلیس AG را احاطه کرده اند و او را از پاهایش گرفته اند و روی زمین می کشند، در حالی که بازوهای او روی پیاده رو کشیده می شود.

خشونت پلیس آمریکا نسبت به سیاهپوستان و رنگین پوستان مسئله ای جدید نیست و این مسئله قربانیان بسیاری را در بر گرفته استو از جمله موارد اخیر این مسئله که منجر به وقوع جنبش «جان سیاهان مهم است» در آمریکا شد، کشته شدن سیاهپوستی به نام «جورج فلوید» توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» بود.

کد خبر 5516979 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: شیکاگو پلیس آمریکا قتل سیاه پوستان سیاهپوستان سیاهپوستان آمریکا تیراندازی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین جنگ اوکراین ایران عربستان سعودی سوریه لبنان ترکیه حمله روسیه به اوکراین جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان