Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، نمایندگان کشورمان موفق به کسب مدال شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه‌برداری 2022 به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی ملی پوشان دسته 107 کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان رضی در حرکت اول وزنه 225 کیلوگرمی مهار کرد. ملی‌پوش کشورمان همچنین در حرکت دوم وزنه 233 کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده وزنه‌برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه 234 کیلوگرمی بازماند و توانست 2 مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین رضی ملی‌پوش کشورمان در مجموع با رکورد 458 کیلوگرم در جایگاه پنجم مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد ایستاد.

علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را مهار کرد.

او در دومین حرکت خود وزنه 253 کیلوگرمی را بالای سر برد تا رکورد جهان را که پیش از این در دست خود بود، 2 کیلوگرم دیگر ارتقا دهد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود نتوانست وزنه 254 کیلوگرمی را مهار کند. غریب شاهی با شکستن رکورد جهان، 2 مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین غریب‌شاهی در مجموع با رکورد 498 کیلوگرم توانست 2 مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا - اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها 2 مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا-اقیانوسیه|مدال نقره و برنز به جعفری رسید/ هدی آق‌قلعه در رده پنجم گروه B

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری غریب شاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی