Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:15:17 GMT

اگر خواستار اعتلای جیرفت هستید، از اختلافات بپرهیزید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۴۸۰

اگر خواستار اعتلای جیرفت هستید، از اختلافات بپرهیزید

ایسنا/کرمان استاندار کرمان بر لزوم تکمیل سیل بند تاکید کرد و ادامه داد: اگر دوستدار اعتلای شهرستان هستید از اختلافات پرهیز کنید و فرماندار را کمک کنید.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز 28 خردادماه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جیرفت فت: مسئولیت در جمهوری اسلامی کار دشواری است و در عین حال افتخار بزرگی است که به مردم ایران خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با دیدگاه خدمت اگر مسئولیت بپذیریم، مردم را ولی نعمت می دانیم و اگر این دیدگاه نداشته باشیم مردم را با دید رعیت می بینیم. مسئولیت یک امانت در دستان مسئولین است و باید پاسخگوی مردم باشید.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از ابوذر عطاپور فرماندار سابق جیرفت، اظهار کرد: فرماندار بودن کار پر دردسر و سختی است.

وی ضمن آروزی موفقیت احمد بلندنظر فرماندار جدید، تصریح کرد: برای انتخاب فرماندار جیرفت مشورت گرفتم اما بلندنظر انتخاب خودم بود.

فداکار توسعه شهرستان ها را در گرو همکاری و تلاش همه ارکان آن شهرستان دانست و مطرح کرد: ما نوکر مردم هستیم و فرماندار گوش شنوای همه هست لذا فرماندار وظیفه دارد که سرکشی به مردم و روستاها به همراه مدیران داشته و در بحران ها بهترین عملکرد داشته باشد.

وی بهترین الگو برای مسئولین را سردار حاج قاسم سلیمانی دانست و در ادامه خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: توجه ویژه به توسعه شهرستان جیرفت با گرفتن مشورت از صاحب نظران را رقم زنید.

استاندار کرمان از مغفول ماندن صنعت گردشگری در شهرستان جیرفت انتقاد کرد و افزود: زیرساخت های گردشگری در این شهرستان تکمیل شود.

فداکار با اشاره به ظرفیت های و سرمایه های شهرستان جیرفت عنوان کرد: برای توسعه شهرستان تدبیر شود و شاید با برنامه ریزی اصلاح الگوی کشت، بخشی از مشکلات جنوب استان حل می شود.

وی فاریابی را به عنوان مشاور خود در جنوب استان معرفی کرد و افزود: پیگیر راه اندازی شورای راهبردی جنوب استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان جیرفت تودیع و معارفه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی

دادستان جیرفت از توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت خبر داد و گفت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، افشین صالحی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حاشیه شهر قدیم و تاریخی جیرفت اقدام‌ به تسطیح اراضی برای ایجاد شهرک جدید کرده که با شکایت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مواجه شده است.

وی افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، افزود: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

صالحی‌نژاد بیان کرد: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

در استان کرمان از ابتدای طرح نور یک پرونده هم تشکیل نشده است

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز با بیان اینکه وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، اظهار داشت: دستگاه قضائی از آمران به معروف و نیروهای فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: 99 درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیروهای فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: سیستم قضائی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به در قبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی‌حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

وی بیان کرد: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهادهای متولی در جهت فرهنگسازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت