Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:48:39 GMT

۳۶۰۰ قبضه سلاح سرد در گناوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۹۱۱

۳۶۰۰ قبضه سلاح سرد در گناوه کشف شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر روز شنبه به نقل از سرهنگ یدالله شرفی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند مرزبانی این استان یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه از مبدا یکی ازکشورهای عربی در اسکله گناوه از سوی مأموران توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سلاح‌های کشف شده شامل خنجر و انواع چاقو ضامن دار است.

شرفی اضافه کرد: در این عملیات هفت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی یادآور شد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده بر اساس نظریه کارشناسان ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

شرفی ادامه داد: بر اساس قانون حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد و چاقوهای نامتعارف جرم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.
 

برچسب‌ها بوشهر سلاح سرد مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سلاح سرد مرزبانی بوشهر سلاح سرد مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر

فرمانده مرزبانی استان کردستان، گفت: مرزبان هنگ مرزی در درگیری با یکی از عناصر گروهک معاند در "هنگه ژال" بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، از جزئیات جدیدی از شهادت مرزبان "هنگ ژال" بانه خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند. 

وی افزود: با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی، ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان" با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد که اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

وی عنوان کرد: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند. 

سپهری با بیان اینکه شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه بود، بیان کرد: افراد ناشناس عضو گروهک‌های معاند بودند، البته بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی و زمان و محل تشییع شهید، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد