Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور اطلاعیه ای منتشر کرده است

باشگاه تراکتور طی اطلاعیه‌ای ضمن تشریح روند مذاکره با قریان بردیف، در خصوص برخی حواشی مطرح شده پیرامون تیم، شفاف ‌سازی کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، همانگونه پیش‌تر تشریح شده، باتوجه به توافق قبلی و درخواست هواداران، ارطغرول ساغلام گزینه اصلی هدایت تراکتور بود و هیأت مدیره باشگاه تمامی درخواست‌های این سرمربی را پذیرفت که در ادامه، آقای ساغلام درخواست افزایش مبلغ قرارداد نسبت به توافق قبلی را داد و هیات مدیره نیز با افزایش درصدی از آن موافقت کرد؛ با این حال آقای ساغلام از امضای قرارداد ارسال شده، امتناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، هیات مدیره باشگاه سایر گزینه‌های سرمربی‌گری را مورد بررسی قرار داد و همان‌طور که در اطلاعیه هفته گذشته ذکر شده بود، قربان بردیف به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم که مربی با دانش و مطرحی در سطح جهان است، برای مذاکره با تراکتور در ایران حضور یافت. مدیریت باشگاه طی چند جلسه با بردیف مذاکرات فشرده‌ای انجام دادند و باتوجه به حساسیت موضوع و لزوم اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده تیم، طرفین پس از بررسی دقیق شرایط موجود، طی روزهای آتی تصمیم نهایی را برای همکاری اتخاذ می‌کنند.

قابل ذکر است، هیات مدیره باشگاه تراکتور به هیچ عنوان از بستن تیم قوی برای لیگ بیست و دوم غافل نبوده و به صورت شبانه‌روزی و با وسواس و تمرکز بالا درصدد انتخاب مربی با دانش، کارآمد و کارنامه‌داری است تا اتفاقات تلخ فصل گذشته بار دیگر رخ ندهد و تیم باقدرت و در شأن نام تراکتور راهی مسابقات شود. 

همچنین طی روزهای اخیر موضوع جدایی آلین دینکا، مربی دروازه‌بانان تراکتور در رسانه‌ها مطرح شده است که یادآور می‌شود دو سال از قرارداد سه ساله این مربی باقی مانده و باشگاه به تمامی تعهداتش در قبال دینکا عمل کرده است. همچنین این مربی تاکنون درخواستی برای جدایی از تراکتور نداشته و حتی صحبتی هم در این خصوص انجام نداده است.

باشگاه تراکتور با عمل به تعهدات مالی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از فسخ یک طرفه بازیکنان دارای قرارداد را هم اندیشیده است و هواداران نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

تاکید می‌شود، کمیته نقل و انتقالات باشگاه مذاکرات لازم با بازیکنان باکیفیت و کارآمد را انجام داده و به توافقاتی هم در این خصوص دست یافته است؛ به طوری که با دو لژیونر فوتبال کشورمان نیز مذاکراتی انجام شده و پیگیری لازم در این رابطه در حال انجام است. اما با این حال، اقدام نهایی برای جذب بازیکن پس از انتخاب سرمربی و با نظر ایشان انجام می‌شود.

شایان ذکر است، باتوجه به اینکه فصل آتی مصادف با برگزاری جام جهانی است، بازیکنان با حساسیت ویژه درصدد انتخاب تیم‌هایشان هستند و این موضوع تاحدودی قیمت بازیکنان را افزایش داده است. باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواستار افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی از چهار به شش شده است تا ضمن افزایش جذابیت و کیفیت لیگ برتر، قیمت کاذب بازیکنان داخلی هم از بین برود.

اخبار داغ 

حمله ایجنت گابریله پین به مدیرعامل استقلال رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد

گمرک ایران اعلام کرد: درخواست کتبی کنسرسیوم توسعه ریلی برای کالای ترانزیت از افغانستان، امروز بعدازظهر ارائه شده و به محض اظهار کالا از سوی کنسرسیوم، در سریع‌ترین زمان ممکن کارهای تشریفات گمرکی آن انجام می‌شود و قطار برای ادامه راه آماده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه به خاک ایران منتشر شد که به دنبال آن شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد طبق استعلام و بررسی‌های صورت‌گرفته،  هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

البته روز بعد، مرتضی جعفری - معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن- با اشاره به لزوم حفظ جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین‌المللی گفت: علی‌رغم عدم هماهنگی صورت‌گرفته، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، اقدامات لازم جهت اعزام آزمایشی قطار مذکور انجام گرفته و راه‌اندازی رسمی مسیر تجاری مذکور پس از رفع نواقص و تأیید متخصصین فنی ریلی با هماهنگی راه‌آهن‌های دو کشور انجام خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن همچنین امروز در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه که در خاک ایران قرار دارد، گفت: کنسرسیوم توسعه ریلی به خلاف اعلام کرد "واگن بارداری وارد ایران نشده است"، اما چون این واگن‌ها بارگیری شده بود، با دستور مدیرعامل راه‌آهن با ارسال آنها موافقت شد که هنوز هم کنسرسیوم تشریفات گمرکی را برای ترانزیت بار انجام نداده است.

بیشتر بخوانید کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است  افغانستان به‌ دنبال استفاده از کریدور لاجورد

با وجود این، جواد طاهرافشار - معاون کنسرسیوم توسعه ریلی- امروز بار دیگر اظهار کرد که شرکت راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم ریلی را از یکم اردیبهشت توقیف کرده است. او گفت که مسؤولان هیأت‌ حاکمه افغانستان گفتند اگر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نمی‌خواهد بگذارد کریدور شرق به غرب به بهره‌برداری برسد، از مسیر کریدور لاجورد (یعنی ترکمنستان - دریای خزر - آذربایجان - ترکیه) اقدام به انتقال محموله‌های خودمان به ترکیه خواهند کرد.

طاهرافشار درباره اظهارات راه‌آهن مبنی‌بر اینکه کنسرسیوم توسعه ریلی هنوز تشریفات گمرکی را برای ترانزیت کالا صورت نداده است، گفت: ناظر کل گمرکات استان خراسان هفته گذشته در مصاحبه‌ای عنوان کرد که تا الان تمامی قطارها با انجام تشریفات گمرکی و هماهنگی قبلی بوده و از الان به بعد هم با هماهنگی انجام می‌شود و توسط استاندار خراسان رضوی هم از قبل ورود این قطار را اطلاع داده بود. بنابراین ما تشریفات گمرکی را انجام داده و می‌دهیم.

درخواست کتبی کنسرسیوم توسعه ریلی برای انجام تشریفات، به گمرک ارائه شد

در این خصوص فرهاد ولی - مدیر روابط عمومی گمرک ایران - به ایسنا توضیح داد: درخواست کتبی کنسرسیوم توسعه ریلی امروز بعدازظهر برای انجام تشریفات ارائه شده و به محض اظهار کالا از سوی کنسرسیوم، در سریع‌ترین زمان ممکن کارهای تشریفات گمرکی انجام می‌شود و قطار برای ادامه راه آماده خواهد بود.

پیش از این، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفته بود که اولین قطار حامل سنگ ترانزیتی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه روزنک افغانستان شده و با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از توقف واگن‌ها، گمرک دوغارون تشریفات گمرکی این محموله را با کد این گمرک انجام خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور