Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مسمومیت ۵۰ دانشجو در دانشگاه علوم پایه استان، گفت: نمونه لازم به آزمایشگاه ارسال شده و منتظر نتیجه هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، پنج شنبه بعد از ظهر تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پایه زنجان پس از صرف ناهار دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مسئولان این دانشگاه حالت تهوع، اسهال و در مجموع مشکلات گوارشی از جمله مسائلی بود که 50 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با آن مواجه شدند.

مشهود تقیلو، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه همه این دانشجویان پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان ولیعصر (عج) مرخص شدند، اظهار داشت: دانشجویان مسموم شده به صورت سطحی و سرپایی درمان شدند.

وی افزود: فقط سه نفر از دانشجویان بستری شده بودند که با سرم تراپی، آنها هم بهبود یافته و ترخیص شدند.

معاون بهداشت‌دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه از غذا و آب و مواد غذایی استفاده شده نمونه برداری شده است، گفت: سه روز طول می‌کشد تا نتیجه مشخص شود و ما منتظر نتیجه نمونه‌برداری هستیم.

همچنین در ادامه، بابک کریمی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در جمع خبرنگاران ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: خوشبختانه حال دانشجویان مساعد است.

مسمومیت 5 نفربه دنبال مصرف آبمیوه در کافه‌ای در تهرانهشدار نسبت به مصرف مشروبات دست‌ساز/ مسمومیت با مشروبات الکلی چه عوارضی دارد؟مسمومیت غذایی 38نفر در خوابگاه دانشگاه امام صادق(ع)/ جزئیات انتقال بیماران به بیمارستان‌ها

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌ پایه زنجان با بیان اینکه اگر دلیل بیماری دانشجویان، مسمومیت غذایی باشد پیمانکار به شدت مجازات خواهد شد، ادامه داد: از همه قسمت‌های مربوط به تغذیه دانشجویان نمونه‌برداری شده و منتظر نتایج هستیم چرا که برخی کارشناسان اظهار دارند یک نوع بیماری ویروسی با مشکلات گوارشی نیز شایع شده که اگر منشا بیماری دانشجویان این مساله باشد باید تدبیری اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه دلیل مسمومیت 50 دانشجو در دست بررسی است، یادآور شد: همه دانشجویان به صورت سرپایی درمان شدند و فقط یکی از آنها بستری شده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان پایه زنجان علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز