Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:00:16 GMT

هند به انفجار عبادتگاه هندوها در کابل واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۴۴۹

هند به انفجار عبادتگاه هندوها در کابل واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری هند اعلام کردند که این کشور نسبت به وقوع انفجار صبح امروز شنبه در مقابل عبادتگاه هندوها در شهر کابل که ۳ کشته بر جای گذاشت، واکنش نشان داده است.

«آریندام باگچی» سخنگوی وزارت خارجه هند با انتشار پیامی در توییتر در این رابطه اعلام کرد: ما شدیدا از گزارش های منتشر شده از کابل در مورد حمله به یک عبادتگاه مقدس هندوها در آن شهر نگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیام خود افزود: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و منتظر جزئیات بیشتر در مورد تحولات مرتبط هستیم.

پیشتر منابع خبری افغان به نقل از شاهدان عینی از وقوع چندین انفجار و تیراندازی در مقابل عبادتگاه هندوها در منطقه کارته پروان شهر کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.

این انفجارها بامداد امروز شنبه در ساحه پروان سه، از مربوطات حوزه چهارم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

به گفته شاهدان پس از انفجار صدای تیراندازی نیز شنیده شده است. شبکه خبری الجزیره اعلام کرده است که به دنبال این انفجار ۳ نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

مسئولیت این انفجارها را نیز تاکنون کسی و یا گروهی به عهده نگرفته است.

کد خبر 5517154 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان شهر کابل افغانستان طالبان انفجار اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین جنگ اوکراین ایران عربستان سعودی سوریه لبنان ترکیه جو بایدن حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت