Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:59:29 GMT

فعالیت شبانه روزی ۱۸ نانوایی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۹۰۲

فعالیت شبانه روزی ۱۸ نانوایی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شاهدی، در جمع خبرنگاران گفت: پس از ورود شوک به بازار نان و تشکیل صف‌های مردمی در مقابل نانوایی‌ها، کارگروه آرد و نان استان با ریاست استاندار به سرعت تصمیماتی را اتخاذ کرد و در این راستا ۱۸ واحد نانوایی استان به تناسب نیازها سهمیه بیشتر دریافت کرده و تا ساعت ۲۲ شب فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نانوایی‌هایی که سهمیه کمتری داشته و مردم مجبور بودند ساعت‌ها منتظر دریافت نان باشند و از طرفی امکان تهیه آرد به روش آزاد برایشان وجود نداشت نیز شناسایی و آرد یارانه‌ای در اختیارشان قرار داده شد.

وی با بیان این‌که مشکلی در توزیع آرد یارانه‌ای و ذخایر استراتژیک گندم نداریم، ادامه داد: فصل خرید گندم استان نیز در خداآفرین آغاز شده و به مرور در سایر نقاط استان گسترش می‌یابد.

شاهدی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها نیز گفت: با اجرای این تصمیم، دیگر نیازی به حضور فیزیکی ناظران در نانوایی‌ها نخواهد بود و قطعاً نانوایی‌هایی که نان باکیفیت تولید کرده و خوش برخورد هستند، فروش بیشتری خواهند داشت.

کد خبر 5517195

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی آرد نانوایی نانوایان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی کشاورزی اردبیل سفر استانی آمار کرونا اصفهان مشهد ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی